Mi a különbség egy régebbi és egy újabb E60-as BMW között?
Melyiket éri meg jobban megvenni kb. 4-5 év múlva? Azzal tisztába vagyok, hogy az újabbakban a váltó máshogy néz ki, de azon kívül semmiről nem tudok, a neten sem találok semmi infót. Linkelek két autót. Mi lehet az oka, hogy a kettő között 1.5 - 2 millió differencia is van?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mi az, hogy régebbi és újabb?! Ilyen nincs.
Ezt a típust 2003tól 2010ig gyártották.
Nem tudom, mikor de volt facelift(ráncfelvarrás)t jelent, talán 2006-2007ben lehetett.Ez is befolyásolja az árakat de nem feltétlen ez határozza meg.
1000 oka lehet, hogy 1,5-2 millió a különbség. A legegyszerűbb az, hogy a tulajaik ennyire becsülték fel és ennyit kérnek érte.
Nézd végig az paramétereiket. évjárat, motor ccm, felszereltség, km óra állás... ezek határozzák meg a használt autó értékét
Off: végre egy értelmes autóvásárló aki nem manuális váltóval akar ilyen kategóriás autót venni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Köszönöm az eddigi válaszokat!
Az elsőhöz pedig: miért olyan nagy dolog ez? Legalábbis annak látszik az alapján,amit írtál :-) nekem személy szerint az automata váltó jobban bejön. Amúgy meg írtam, hogy a váltók különböznek benne, úgy figyeltem meg, hogy a 2007 körüliek kapták ezt a joystick-váltót. (ami megjegyzem nekem kifejezetten tetszik)
A másodikhoz: szerinted aki egy automata váltós autó vásárlását tervezi, az feltétlenül frissjogsismenőcsávó? Ha ennyire kíváncsi vagy rá, eleget vezettem manuál váltós autókat.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem arról van szó, hogy nagy dolog de egy ilyen kategóriás autónál azt lehet mondani, hogy alap az automata.
Vannak rácsing tunyingos bojrészörök akik ilyen autónál is manuálisat vesznek(mert a vezetési élmény a váltásról szól szerintük, csak még sose ültek automatában)Mert, hogy mekkora élvezet megnyomni egy pedált és pár cm-t húzni egy karon, húúú tényleg nagy élvezet.
Elárulom, hogy azonos típusú autók gyorsulásakor esélye sincs a manuálisnak bármelyik automatával szemben mert mire lenyomja a kuplungot addig az automata felváltott.
Automata és automata közt is van különbség. Van tiptronic , szekvenciális, fokozat mentes automata, félautomata...
Szóval nem a váltó kar formáját kell nézni mert azt facelift-kor megváltoztathatják(ahogy ez esetben is történt) hanem az adatok közt a "Sebességváltó fajtája" címszót kell keresni és ott kell megnézni a automata váltó pontos típusát.
Amúgy az autó sebesség váltójának a fajtája sok mindent elárul használt autó vásárlásakor.
Automatát általában igényes emberek vesznek akik nem gyorsulgatásra hanem normális közlekedésre használják a kocsijukat és ebből lehet következtetni, hogy jobban is oda figyelnek rá.( még egyszer mondom, hogy nem minden esetben)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!