Miért mondogatja itt mindenki, hogy autópályára legalább 2000-res motor kell? Mikor régen Zsigulikkal, meg Trabantokkal mentek rajt?
20:03
Mert ha egy 1.4-es autó a belső sávban előz 130-al akkor te nem tudod kivárni hogy visszatérjen a külső sávba, és újra nyomhasd 150-el? Én is azt mondom hogy aki sokat használja a pályát az vegyen nagyobb motorral szerelt autót, abból is dieselt, de csak ezért mondom ezt mert esetleg tartósabb lesz a nagyobb motor, és nem azért hogy ne tartsak fel "belső" sávos kocsikat.
"Mikor régen Zsigulikkal, meg Trabantokkal mentek rajt?"
Igen, 25 éve még én is jártam az M7-esen Zsigulival, csak épp nem 130-cal (Főként, hogy akkor még 120 volt a korlát), hanem szép komótosan 100-zal, mint mindenki más, kivéve a zöldségeseket a 123 Mercijükkel!
:D
Az én 1,4-es benzines (nincs turbo!) autómmal kényelmesen tartottam a 140-et az m7-esen a Polgárdi felhajtótól egészen Budapestig. És talán, ha két autó volt nálam gyorsabb egész úton... egy BMW és egy Merci. Inkább az volt jellemző, hogy 110-120 között haladnak az emberek... spórolni kell ;)
És ha akartam, volna mehettem volna még gyorsabban is 150-155-ig még erő is van benne, igaz a vége valahol 177-nél van...
Autópályán egyáltalán nem kell nekem erősebb autó, az erő inkább országúton lenne fontos, ahol előzésnél át kell térni a szembe sávba, mert még ha nem is jönnek szembe ott azért tényleg fontos minél hamarabb befejezni az előzést...
Mielőtt belém kötnének a nagyokosok, hogy biztos nem vezettem még 1,4-es autónál erősebbet, azoknak üzenem, hogy 2,0l-es turbós autót is vezettem már, ami 6,2mp alatt futja a 100-at..., de normál körülmények között egyáltalán nincs rá szükségem...
Azt elismerem, hogy a nagyobb köbcentis motorok tartósabbak, lehetnek.
Pályán járok látástól mikulásig. A "belső sávos" kocsik beszorítják az embert +2 km/h-val. Aztán amikor szitu van, akkor jobbról kell őket előzni, már ha sikerül. Csak azért, mert az egy belső sávos kocsi. Meg a fszom.
Sok szerencsétlen(válaszokból is látszik) nem arra koncentrál, hogy lehet biztonságosan és gyorsan közlekedni a pályán, hanem hogy mindenki őrá legyen tekintettel.
Rúgnám fejbe az összeset.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!