Terepre diesel vs. Benzines?
Figyelt kérdés
Nem fogyasztás szempontjából, hanem arra lennék kiváncsi melyik a jobb terepre, téli útviszonyokhoz, melyik erősebb, elnyűhetetlenebb motor, melyiket érdemes terepezésre és közútra egyaránt használni? Melyiknek drágább pl a javíttatása?
Akinek van terepjárója és terepezni használja melyiket ajánlja?
2013. aug. 28. 12:11
1/11 anonim válasza:
Sztem benzines, a dieseles sem rossz, nagyobb ereje is van, de macerásabb is, ha vmi tönkre megy akkor nehezen indul, lassabban melegszik fel ami nem jó egy motornak. Rossz útviszonyokra pedig egyértelműen benzinest javasolnék.
2/11 anonim válasza:
Hát attól függ, a Lada Niva azért is olyan jó és megbizható terepen, mert benzines, 2 perc alatt meg lehet bütykölni ha baj van.
De egy nagyobb és komolyabb terepjárónál jobb a dizel, már csak a nyomaték miatt is.
3/11 anonim válasza:
Régiek között talán a benzin előnyben van, de amúgy szerintem a diesel a nyomaték miatt.
4/11 anonim válasza:
dízel borzasztóan forralja a vizet hegymenetben rossz úton
5/11 anonim válasza:
nem tudom hogy mennyire forralja az újszerű dízel a vizet erőltetésnél, de a dízel nyomatékosabb, nem kell annyira pörgetni hogy felmenjen valahova, de egy összkerék meghajtású autó elmegy akárhol, és ott mindegy hogy benzin vagy dízel ha 4 kerekes meghajtású, a benzinesnek szebb a hangja, nem kell izzítani, szerintem az adott típusnál a legerősebb benzinmotor szerintem jobb.
6/11 anonim válasza:
A dízel, de kérdés mennyire gondolod komolyan... Mert a Kraz-ba dízel van, meg a traktorban is...:)
7/11 Bajer válasza:
Állítólag jobb terepre a benzinmotoros mert ha kell akkor összkerékhajtással kipörgetve könnyebben kijön a dagonyából mint a lassú fordulatú diesel. Télen egyértelműen jobb a benzines mert lehet hibás vagy régi, így is könnyebben beindul mit egy idősebb diesel. Az erő vagy a nyomaték nem függ a motortól, felező kell és van elég nyomaték. Megbízhatóság szempontjából a diesel a befutó mert max. 2000-res fordulaton jár és 1 millió km-t megtesz. Terepezésre és közútra mindkettő jó, ott csak a gumi a kérdéses. Létezik vegyes mintázatú gumiabroncs ami mindkét felületen jól tapad. Mindenképpen drágább a diesel-t javíttatni mert bonyolultabb felépítésű, azonkívül jobb minőségű anyagból van mint a benzines, drágábbak az alkatrészek. 3 terepjáróm van: Csepel D-344, MTZ-50 és TZ-4-k-14B. Mindhárom diesel és nem olcsó mulatság. Ajánlani tudom a benzines Suzuki Samurait vagy a Nivát.
8/11 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek a választ :D
2013. szept. 12. 10:16
9/11 A kérdező kommentje:
És azt nem tudja valaki, akinek van terepjárója, hogy laprugós terepjárót hogy lehet 10 centivel megemelni? mi szükséges hozzá?
2013. szept. 12. 10:18
10/11 A kérdező kommentje:
De akkor ha azt mondjátok terepre is jobb a benzin, akkor off-roadon miért van olyan sok diesel?
A samurai ugye alapból benzin motoros akkor ezeket is átalakítják és tesznek bele egy nagyobb diezel motort?
2014. jún. 26. 12:59
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!