Lecserélném 1998-as Audi A4-es kocsimat. A kiszemeltem egy 2004-es Audi A6 2.5 TDI. Az autóban 210000 Km van, full extrás. Szervizkönyvvel rendelkezik, szép állapotban van. -Érdemes ennyi Km-rel megvenni? -Ez a 2.5 TDI motor jónak számít?
No...városba jobb a benzines, de nem a 2.4-es,mert az bekapja a 12-14 litert simán. Városba elég az 1.4-es is. :)
De egyébként igen, ha főleg városban közlekedsz, akkor a diesel tilos, ugyanis a diesel 4-5x annyi idő alatt melegszik be, mint egy benzines, és lehet, hogy mire a célba érsz, még hideg a motor. A diesel legnagyobb ellensége pedig a hideg motor.
24.000 km-es éves futásteljesítmény nem tudom, hogy miért olyan hihetetlen...tudom divat minden hülyének fújni az óratekerést, meg "törvényszerű", hogy a nagy dízelben egymillió km van, de ááá...inkább nem mondok semmit.
Vedd meg, jobban fogod szeretni mint az 1.6-os B5-ösösd. Érdemes. Az én Audimban százezerrel több van, igaz az sor4 tádé, de hibátlan.
Nem hihetetlen az évi 24 000km-es futás ebben a kategóriában csak ritka, és e miatt meg is van a maga felára.
Azért az új Audi A6 tulajoknak pont nem a nagyobb százaléka veszi az autót bevásárlásra és a gyerek iskolába hordására. Viszont gyakoribb - főleg egy új korában közel 20 millás gép esetén - munkába járni ( dajcslandban akár nagyobb távolságról is ), ügyet intézni rohangálni vele, beleszalad pár nyaralás stb stb... Az én főnököm is beleteker a kocsijába évi 50 000-ret és szinte el sem hagyja Pest megyét.
Tudok olyan Volvo S80-ról, amivel céges ügyben rohangáltak BP-Bécs és BP-München között. 3 év alatt 190 000km szaladt bele. A felső/felső-közép kategória az ilyen, mindig is ilyen volt és mindig is ilyen lesz. Itt is van keveset futott autó, csak kevesebb, mint az összesen legyártott modell 15-20%-a.
Sajnos itthon nem "divat" miatt fújja mindenki, ezt a qva óratekerést, hanem mert az autók 85%-ában nem valós az óraállás és 50%-ban hamisak a szervizkönyvek. Mert ez egy ilyen ország ilyen néppel. Ezt is mi tesszük ilyenné, mert nekünk nem jó a 230 000km-es szervizkönyves autó, de ugyanaz a modell évjárat szervizkönyv nélkül 150 000-rel, na az király :D
Ha úgy gondolod, hogy ez mind kitaláció, akkor csak kezd el nézegetni a használtautón a képeket. Nemrég volt itt egy Mondeos kérdés, amiben felmerült egy valós 472 000-ret futott ex taxi is. 472k km-nál annak különbül néz ki a belseje, mint azoknak a TDCIknek, amiket 160-180-200 000km-rel hirdetnek. Biztos véletlenül. Nemrég láttam a mobile-n egy E38 750i-t 510 000km-rel, sokkal szebb volt belül, mint amit itthon 220 000km-rel hirdettek, vajon miért?
Ha a kérdésben szereplő Audi tényleg szép, ellenőrizhető a szervizkönyve, nem volt még kiflibe törve és tényleg csak 210 000km van benne, akkor simán "főnyeremény". De sajnos 10 meghirdetett A6-ból 7 nem ilyen.
Pontosan!
A 24.000/év az lényegében bevásárlás, talán 1 nyaralás, rokonlátogatás, meg esetleg (de ez már nem biztos,hogy belefér) munkába járás. Erre nem szoktak ekkora motorral szerelt prémium autót venni.
Én most már csak évi 15.000-et megyek a kocsival. Korábban nem így volt. Az évi 15.000 pedig úgy szalad bele, hogy hétköznap BKV-zok... :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!