Ki volt a hülye: én vagy a kamionos?
9 -es.Te ilyen vicces ember vagy mi? Nyomogatod a fékpedált?
Az egyik munkatársam egy ilyen miatt okozott kisebb balesetet ,neki is nyomogatták a fékpedált és fékezés nélkül letolta a pályáról .Gondolj erre mikor megint nyomogatnád a fékpedált.
"Az egyik munkatársam egy ilyen miatt okozott kisebb balesetet ,neki is nyomogatták a fékpedált és fékezés nélkül letolta a pályáról .Gondolj erre mikor megint nyomogatnád a fékpedált."
Tehát volt egy közveszélyes munkatársad, aki megszívta, és most minimum elveszik a jogsiját, de talán még börtönbe is csukják.
Szerintem a fékezéses módszer pont ezzel bizonyított.
Viszont ha van a kocsiban kamera - azért már itthon is terjedőben vannak - akkor bizony a fékezős módszer alkalmazóját fogják pélóra húzni. Az meg csak hab lesz a tortán, ha e mellé ropira is törik a kocsijával együtt.
Szerintem nem kell sokáig várni, el jön még az az idő, amikor az összes önjelölt forgalomszabályzó elbúcsúzhat a jogsijától. A gyakorin keletkező válaszok egy részén is látszik, hogy nem sokban vagyunk előrébb közlekedési morál tekintetében, mint az oroszok.
"Viszont ha van a kocsiban kamera - azért már itthon is terjedőben vannak - akkor bizony a fékezős módszer alkalmazóját fogják pélóra húzni. "
A hatályos KRESZ szerint vészfékezni tilos, fékezni viszont lehet finoman. Az pont elég egy idegesítő kamionnak, nyilván nem satu fékre gondolt itt senki..
Az orosz morálos álláspontod is hasonlóan nonszensz. Az oroszok ittasan száguldoznak, mi meg csak próbálnánk biztonságban eljutni A pontból B-be, anélkül, hogy egy magát nagyfiúnak érző 8 általánosos kamionsofőr felborítson.
Most a kérdésben lévő helyzettől eltekintve , az a fajta autós "leckéztetési" forma, amikor valaki elé megyünk és elkezdjük nyomkodni a féket,vagy utolér minket és akkor kezdjük el nyomkodni a féket, ne is satut, csak szakaszosan finoman lassításra kényszerítve, ez szerinted egy kulturált európai megoldás?
Azért mondom, hogy tekintsünk el a kérdésben felvázolt helyzettől, mert az első pár válasz után kiderült, hogy a kérdező sem volt a helyzet magaslatán- igazából fingja sem volt, hogy mit csináljon - és ne ragadjunk le a személyautó vs kamion példánál. Rengeteg ugyanilyet láttam már személyautó vs. személyautó szituációban sőt személyautó vs. busz szituációban is. Hülye példa, de Rezesova sem kamionnal túrta le csórikáimat az M3-on.
Az, hogy az oroszok isznak és úgy vezetnek az egy dolog. De ha megnézed az orosz autós videókat mit látsz a legtöbb esetben? Tilosban előzés,kanyarodási szabályok figyelmen kívül hagyása, abszolút gyorshajtás ( mondjuk ezt tényleg lehet a vodka bátorító hatására fogni ), nem időjárási körülményeknek megfelelő vezetés, követési távolság...
Gondolom a saját tapasztalataid alapján mondasz véleményt, ahogy én is. Nézd csak meg mi folyik itthon az utakon csúcsidőben. Mindenki siet, nyomja neki, ott előz ahol nem lehet, tolakszik, furakszik, lakott területen kívül jobbról előz, bevág, követési távolságot senki nem tart és sorolhatnánk. Lehet velem van a gond és nem kéne évi 100-150 000km-t letekernem itthon, de én úgy látom, hogy közlekedési kultúrában nagyon messze vagyunk egy ideális állapottól, de még egy Bécstől is.
Az ilyen közúti büntetőakciók, ezek a majd én megmutatom ki a Jani dolgok pedig a legalja sajnos és itt tök mindegy milyen járműről beszélünk.
"csak szakaszosan finoman lassításra kényszerítve, ez szerinted egy kulturált európai megoldás? "
Hát, egy darabig Brüsszelben éltem, ott ez sokkal népszerűbb, mint nálunk.. Kifejezetten rendre utasítják a szabálytalankodót.
Mi a kulturált európai, ha nem az EU fővárosában tapasztalt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!