Mennyivel nehezebb szervó nélküli kocsival vezetni mint szervóssal?!
nem veszélyes, észre sem venni egy jól eltalált kormányáttételt...
a kérdésed nem arra vonatkozik, de akkor izgalmas, mikor egy elektromos szervósnál kikapcsold a motort, és vitorlázva gurusyz le a hegyről..ha kanyar jön, akkor igencsak baj van...
Próbáld ki! Erre nem lehet objektív mérőszámot megadni.
Nekem fel se tűnt, hogy nehéz lenne, amíg nem vezettem szervós autót. Utána viszont amikor megszoktam és visszaülök egy szervó nélkülibe igen csak szembetűnik a különbség.
Aki szervóhoz van szokva, az a tecsóparkolóban megszenved szervó nélkül. Mint előttem is írták, normál haladási tempónál nincs jelentős különbség. Hegyi szerpentinen remek kondigyakorlat. :)
Mondok én sokkal rosszabbat: olyan kocsit vezetni, ami alapból szervós, de bedöglött a rásegítés. A szervós kormányművek általában direktebb áttételezésűek, ha hiányzik a rásegítés, baromi nehéz lehet a kormány.
Engem vontattak már a saját 1600 kilós vasammal, álló motornál ugyebár se szervó, se fékrásegítő, hát halálközeli élmény. Se kormány, se fék.....leizzadtam rendesen. Persze ebbe jócskán belesegítettek a 17" 225/45 gumik is.
"a kérdésed nem arra vonatkozik, de akkor izgalmas, mikor egy elektromos szervósnál kikapcsold a motort, és vitorlázva gurusyz le a hegyről..ha kanyar jön, akkor igencsak baj van..."
Kormánynál ez szerintem még nem ia annyira gáz, hiszen mozgásban van az autó, úgy nem nehéz szervó nélkül se tekerni. A féknél viszont annál inkább. A gyújtást ráadva hirtelen beesik a fékpedál és olyat fékez hogy majd kiesek a szélvédőn.
Egyszer ezt én is eljátszottam. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!