Suzuki Swiftnek mennyi a végsebessége?
34%
Örülj neki, ezzel a régi Swifttel meg pont az a probléma, hogy túl alacsony, ha már az út egy picit lejt akkor már koppan az alja meg itt ráadásul olyan kivételes helyzet van, hogy a városba komppal lehet átmenni és ha alacsony a Tisza akkor koppan a vonóhorog.
vidd el az első gumishoz, és kérj centírozást...mond, hogy baromira ráz...
nem a nagy sebesség, hanem a kerékhiba az életveszély..
Nekem 1.3 8V van.
1-50km/h
2-90km/h
3-150km/h
4-A gyári adatot tartja (persze gps-szerint) tehát 165km/h.
5-Visszaesik a sebesség 150km/h-ra. Most egy pár km/h eltérés lehet váltástól és terepviszonyoktól függően, de nekem ennyi jött ki.
Amúgy meg 80-tól jó hogy gyatrán húz a motor, ha kihagyod a 4-et.
,,A Suzuki 1-be megy 30-ig, 2-be 60-ig, 3-ba 90-ig ''
Na akkor itt sem stimmel valami. Most vagy nem húzatod ki rendesen, vagy ha igen, de nem megy 2-ben csak 60-at, akkor a motorral is valami baj van, nem bir kipörögni, nincs benne erő ezek szerint. Szóval nézesd át rendesen azt az autót.
Nézd, mi leírunk tényeket és tapasztalatokat amire te azzal válaszolsz, hogy " gondolom ".
Leírtuk többen, köztük én is a #10-ben, hogy a régi Swiftek simán mennek 90-100-as másodikban. Amit én hoztam példának az egy 1990-es 1.3-as 8 szelepes 68 lovas Swift.
Az hogy a yaris még ennyit sem ment az nem azért volt, mert nem bírt ennyit, hanem azért mert az oktatók így spórolnak, 40-nél már rakd fel 9.-be, hogy még véletlenül se fogyasszon az autó többet, mint 6 liter.
Az meg, hogy egy BMW kategóriájú autó megy csak 100-at másodikban az is nettó hülyeség. Az én autóm 1-esben megy majdnem 100-at :D Ez csak a motortól és a váltó áttételezésétől függ, és akár egy 100 000-res autó is piríthat ennyivel másodikban.
Ahelyett, hogy gondolkodsz inkább videózz:
Swift sedan 1.3 8v 2.-ban ~100km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=XbywUDqwDRY
Swift 1.3 2.ban ~105km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=etDxH7l2tAc
A 2000-res évek után már változtattak a váltón, azok már nem mennek másodikban ~90km/h fölé.
Kérdező.
Az egy dolog, hogy te úgy hallod, hogy nagyon pörög a motor, de attól még ki lehet húzatni tiltásig (padlógázt nyomol, és megvárod, ameddig a fordulatszámmérő már nem bir feljebb kúszni ez kb 6500-as fordulatnál van), vagy ha nincs fordulatszámmérő, akkor addig padlózod, ameddig nem megy tovább a km óra. És akkor látod meg a valós adatot.
"60-ban már nagyon pörög és a tanuló kocsi amin tanultam (Toyota Yaris) az még ennyit se bírt. 40-nél már váltani kellett 3-ba, 60-nál már 4-be az oktató szerint még is bír vagy 200-t. Akkor gondolom egy régi alacsony kategóriájú Suzuki jóval kevesebbet bír. Elhiszem, hogy egy BMW 2-be elmegy 100-al is, de azért egy 100 ezres kocsitól ne várjunk ennyit. Igaz kezdő jogsis vagyok és nem nagyon értek ezekhez, de azért ennyit csak tudok, hogy a Suzuki az nem egy nagy erőgép."
mi ez a hülyeség? :D Az hogy normálisan használva hol érdemes elváltani a fokozatokat az nem azt jelenti hogy annyit megy...
a régi 1.3-aqs 8 szelepes swift 2-esbe 105-nél szabályoz, 4-esben éri el a 165-ös végsebességet, te valamit nagyon elnézel, ha a leggyengébb 50 lóerős 1.0-ás 3 hengeres swifted van, az is megy 145-öt, de ha nagyon szar is ki kell vigye a 130-at, kivéve ha valami nem szuperál benne... a végsebesség nem ugyanaz, mint amit az oktató által tanított normális használat...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!