Mekkora a végsebessége az 1.3 suzuki ignis-nek?
Ja nem a katalógus adat érdekel.
Mert az ignis tulajok rendre arról számolnak be hogy 170-ről nyom egy padlót és húz.
GPS szerint 189, óra szerint 193 negyedik fokozatban egy hajszállal tiltás alatt.
Az ötödik fokozat nem tud kiforogni tiltásig, már nincs elég nyomaték, sőt a 189-et sem tudja tartani.
Az hogy 170-nél hűzna, az erős túlzás. A kényelmes utazó kb 140-ig van, de nagyon legénykedni már akkor sem lehet vele. Ha bármit akar az ember kezdeni (bár Ignissel 140-el menő autót előzni már illetlenség), vissza kell kapcsolni negyedikbe.
Öregurasan használva viszont a 130-at bármilyen (autópályán előforduló) domborzati viszonyok között tartja ötödikben is. Akár az érdi, akár a gödöllői emelkedőn.
azért én azt a 189-et is megnézném GPS szerint.Arról nem is beszélve,hogy ha 193-at mutat az óra akkor tuti h nincs 189 GPS szerint(!) max 180-182!
De ez még ha kidobják egy repülőből,zuhanás közbe se éri el a 193-t!VICC óra szerint 170 ami esetleg 163 GPS be.
Marhára nem érdekel hogy te mit hiszel el és mit nem. Én ide csak tényeket szoktam írni, és a vélemények nem érdekelnek. Amit írtam, az igaz. Amit te írtál, nettó ostobaság. Fotelfizikus h*lyeségek, amikből itt a gyakorikérdéseken minden normális válaszra három jut... "szerintem így, szerintem úgy". Törődj bele hogy a tények makacs dolgok.
Az Ignis például szoftveresen csal mindenhol felfelé 4 km/h-t, mivel a sebességmérő műszert is a motorelektronika vezérli. (előírás, hogy a valós sebességnél semmilyen körülmények között és semmilyen gumival nem mutathat kevesebbet a műszer, ezért inkább szándékosan állítják be így) A kilométerszámláló már majdnem pontos. AZ OBD-csatlakozón nézve a sebességet már csak 1 km/h-val mutat többet a laptop mint a GPS (ez már származhat minimális gumiméret eltérésből is).
A 69 kilowatt az 93 lóerő, akármilyen embléma van az autó orrán. Sok ember ezt nem képes felfogni.
Többször láttam már, hogy amikor megyek a pályán folyamatosan előzve a kamionokat 150 körül, beesik a seggembe valami majom, rángatja a kormányt egy méterre lemaradva, dudál, villog, el akar menni a kamion és énközöttem... habzik a szája. Aztán később utólér valami sajátjánál erősebbnek vélt autót, akinek épp csak 120-al van kedve menni, semmi letolás, semmi dudálás, egy finoman balra kitett indexszel jelzi, hogy legyen már olyan kedves és húzódjon le. Ha megtörténik, megköszöni. Megtörtént eset, láttam. Aa letolása után bedurrant az agyam és Hatvatnól Pestig követtem. Ha Suzuki ment előtte, agyvérzést kapott, ha bármi más, normális autós módjára jelezte az előzési szándékát.
Biztos nem te voltál?
látom értelmezési zavarokban is szenvedsz.Nem nulláztam le a suzikit,csak elmondtam a valóságot...attól,hogy egy autó nem megy 200 at még lehet jó..
Mindenesetre várom a youtubos videot ahogy GPS szerint 189-el repesztesz.néztem párat és csodálatos módon 170 körül volt a vége mindegyiknek óra szerint,vagyis kb gyári adat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!