Bmw e46-nak drága a fenntartása?
hát megoszlanak a vélemények...
érdemes ilyen autot venni??
Látni a neten a külföldről behozottakat, normális áron..
Szerintem érdemes. Bár én a hat hengereseket kedvelem, mert azok adják erőben és hangban is a BMW élményt, de egy 318i sem rossz autó. Ezekkel a motorokkal nem szokott gond lenni. A karosszéria formája a mai napig megállja a helyét, a beltér csendes és igényes, a futómű sportos, és odaragasztja az autót az útra. Elől az alu lengőkarok kevésbé strapabíróak, mint a régi acél lengőkarok, de fel lehet újíttatni. A hátsó hosszlengőkarok szilentjei tudnak szétesni, valamint az első lengőkar hátsó szilentje. Ha sor kerül a cseréjükre, tehetsz a helyére poliuretánt (pl. powerflex), ami tartósabb, és javítja az úttartást. A karosszériát jól nézd át, mert előfordul, hogy rozsdásodik, főleg ha sérült volt. Sárvédőívek, küszöb, egyéb élek (ajtók alja, motorháztető eleje, stb.) a kritikus pontok. Differenciálműnek ne legyen hangja, ami jellemzően bizonyos sebességnél szólal meg sípoló, visító ikarus hangon.
Vigyél magaddal hozzáértőt, esetleg vidd be egy BMW-t jól ismerő szervízbe diagnosztikára. Ha nem egy leélt, sokszázezret futott vacakot fogsz ki, akkor sok örömöd lesz benne.
Azt elfelejtettem mondani, hogy az M43 motorosakat nézd, de abból minél későbbieket. Az autó motorkódja M43B19 legyen, ez valójában 1900 cm3-es motor, 118 LE. A következő, 143 LE-s N42 motor úgy tudom kevésbé megbízható. Állítólag átugorhat a vezérmű lánc, de egy feszítőcserével ez megelőzhető. Azért én inkább kerülném ezt a motort, akkor inkább 320i-t vennék.
Az első évjáratokat is érdemes kerülni, tehát 2000-2001 körülit érdemes nézni szerintem.
Minden BMW-re rá megyen az ember gatyája is.
Én soha nem vennék, ha csak a lotto nem jön közbe.:P
Faxért nem felejtitek már el a BMW-ket, főleg az E46-ot. Még tetézed is azzal, hogy külföldről akarod behozni. A külföldiek is ugyanolyan sz@rok, mint a magyarországi sz@rok. Ami meg külföldön jó, arra nehéz rábukkanni és ott is drága. Gondolhatod hogy azért hozzák be az autót, mert olcsó, ha meg olcsó akkor gáz. Attól persze még megveszi egy palimadár és még vigyorog is hozzá, ezért hozzák őket. Mert a jó autót még az olasz/svájci/osztrák/német/stb. se adja oda olcsón, mert nem hulye. De a magyar ezt nem képes felfogni. Aki dícséri a kintről vett autókat (akár itt), azok a nepperek, mindjárt jön is egy a kamu jó példájával.
Aki nem ért hozzá, annak nem javaslom ilyen autó megvételét.
Láttatok ti már normális, kintről hozott BMW-t? Sokkal jobb állapotban vannak, mint azok, amiket itthon találsz. Kint is vannak leélt szarok, de itthon szinte nincs normális, míg kint azért sokkal nagyobb a választék, így könnyebb normálisan karbantartottat találni. Haverom olyan E36-ot vett magának két éve, mintha a szalonból gurítanád ki. Nyilván nem az olcsó kategóriából kell válogatni.
A két első lengőkar nem olcsó, 70ezer Ft körül jön ki (Lemförder, nem a gagyi), de fel is lehet újíttatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!