Melyik Girela runner 50es az amelyik 10-12 lóerős gyárilag és 90et simán viszi? Azt tudom hogy vízhűtéses, de sok hirdetésnél nem tüntetik fel a lóerőt vagy a típust.
szvsz = szerény véleményem szerint
utazó 90 50-es motortól = lehetetlen kategória
Még a 90-es végsebesség is nagyon sántít, pláne tudva, hogy az elmúlt 15 évben nagy divat, hogy a robogók km órája 50 felett olyan 20-30%-ot csal (érdekes módon szinte mindig többet mutatva).
90-es utazója egy 125-ös motornak van.
12 LE-t pedig az üzemórás 50-es krossz gépek adnak le. Na persze nem véletlenül üzemórás, mert 40 óra után dugattyúcsere...
Igazat kell adjak az előttem szólónak, ez egy gyári 50-es Runnertől lehetetlen dolog. 10-12LE-t nem tud egyetlen 50-es robogó sem. Ez már a 125-ös motorok teljesítmény szintje.
Most 3 dolgot tudok elképzelni:
1. a km óra jó nagyot csalt felfele
2. meredek lejtőn mentél lefele csutka gázzal, akkor lehetséges lehet talán 85 körüli sebességet elérni vele
3. egy 125ccm-es Runneren ültél, amit 50-esknt használnak.
"tuning mentes és valóban a 80-90 utazó sebeség simán"
el vagy tévedve, mert
1. az hogy csutka gázon az órsa szerint 80-90-et megy az nem azt jelenti hogy az az utazósebessége, azt végsebességnek hívják.
2. ebben nincs fojtás az tiszta sor, de nincs 10-12 lóerős gyári 50-es utcai motor, 4.5-6 lóerő körül van az összes, akár vízhűtéses, akár nem. 12 lóerőt ami tud az már mind 70-es tuningbaszás
sok ilyen videó van fent hogy original és 80 felet megy!hiresen jó robogók!és sima úton mentem vele jött egy kis szintén 50es régebi robogó és hallottam hogy nagyon húza szó csutkára én is oda húztam neki és csunyán távolodot!lehet hogy csal az óra de azért olyan sokat nem hinném.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!