Melyik autó éri meg napi használatra , napi 15 km-t megyek munkába keveset egyen , olcson fentartható legyen. 3-as golfon 1.9 tdi-n vagy suzuki swiften 1.3 gondolkozom de nem tudok dönteni h benzin vagy dízel. Szerintetek? Most daewoo nexiám van de sokat eszik az a baj.
Inkább a Swift. Ezalatt a 15 km alatt nem melegszik fel rendesen a motor, pláne télen. Egy turbódízelnek ez kész kínzás, mert még annyit hőt sem termel mint egy benzinmotor. A swiftben legalább 5 km után már van fűtés.
2013. júl. 25. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Egyértelmű Suzuki.Nem nagyon romlik el,de ha mégis akkor olcsó javítani.A golfhoz meg drágább az alkatrész, és a golfok egy része szét van hajtva.
2013. júl. 25. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Szerintem golf, kicsit modernebb mint a swift.
Nekem a golf mindig is szimpatikusabb volt mint a swift, nép autó mindkettő, de a golf motorja kategóriákkal jobb.
Én elfogult vagyok e téren,de mind a japán mind a német autók megbezható gépek.
2013. júl. 25. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Nem tudom hány kilot szánszrá de ha már rá szánsz kb 450 ezret akkor már a suzuki swift 1.3 16V (szelepes) 84 Lóerőős motorral szerelt változat és 2002-2003 évjáratú után érdemes nézelődni
2013. júl. 25. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Kicsit elfogult vagyok, én még utasként is szánalmasan érzem magam a Swiftben. Egyértelműen a Golfot mondanám. Mivel a Golf TDI, így viszont azt mondom, hogy Swift, mert azt könnyebb és takarékosabb javítani, ha valami gallyra megy benne. A turbók sokat szarakodnak. Ha gázolajosat szeretnél, akkor sima szívósat nézz!
2013. júl. 25. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Aki azt mondta hogy a td motor nem melegszik fel 15 km alatt az inkább járjon utána a dolgoknak mielőtt hülyeségeket ír, vagy nézzen meg egy dieselt működés közben. Az én 1.7 TD-m télen kb 6-7 km alatt üzemmeleg, nyáron meg kb 4 km kell neki.
2013. júl. 25. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
A dízel jobb lenne, de ilyen kis távolságon a suzuki mert amit a fogyasztáson nyernél elbuknád a karbantartásot.
Dízel autót akkor éri meg jobban venni a benzinestől ha évente legalább 20-30 ezer kilómétert mész.
2013. júl. 26. 01:14
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Kedves 6-os. Hiába meleg a hűtőfolyadék 4 km alatt ( ami nem csak a motor hőjétől lesz meleg, hanem a fűtőpatronétól is ami a te autódban benne van) nem az keni a motort, illetve a turbót, hanem a motorolaj, ami később melegszik fel mint a hűtőfolyadék. De mindegy. Amúgy kössz a lepontozást.
2013. júl. 26. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Kedves 8-as
A motornak nem azért kell elérni az üzemi hőfokot hogy a motorolajnak legyen kenése. Persze jobban folyik ha meleg és hígabb, de hidegen is ken mindent, ezt nyugodtan elhiheted. A motornak azért kell üzem melegnek lennie, mert a dugattyúgyűrű és a hengerfal méretezése üzemmeleg motorra lett kitalálva, és hideg motornál itt a legproblémásabba kopás. És nagyrészt az itt leadott hő melegíti a hűtővizet, ebből következik hogyha a hűtővíz üzemmeleg akkor a hengerek is üzem melegek.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!