Vettem egy 207 es babettát ami kb 7-8éve nem volt beindítva gyertya nem volt benne és be van állva a blokk. Mik lehetnek a hibái?
Habár 7-8 évve lelkéstem, de szólnék hogy nem szabad gyertya nélkül hagyni a motort.
Hibák? Összerozsdáltak a gyűrűk a hengerfallal, utóbbi jó mély rozsdagödrös is lett (tehát biztos hogy fel kell fúrni legalább eggyel nagyobbra), a golyóscsapágyak felületén is kijöhetett a rozsda ha ennyi ideig keverék/olaj nélkül álltak. Szimmeringek is biztosan cserére szorulnak, valszeg a kuplungját és a szíjat sem ártana átnézni.
Szóval ki kell venni a blokkot, szétborítani, kicserélni egy rakás alkatrészt és összerakni - magyarul felújítani.
Mennyiért mennek manapság az ilyen hulladék állapotú Babetták?
Az elfogadható, bár annyiért már működőképest is lehet venni. :)
A blokkot mindenképpen ki kell kapnod, mert a csapágy és a szimmeringcsere legjobb emlékeim szerint nem megy beépített állapotban.
Csináld azt amit Agent K írt.
(Én anno 7000 huf-ért vettem üzemképeset)
És igen ki kell venni a vázból a blokkot hogy cserélj benne szimeringet, csapágyat
" szíjat sem ártana átnézni."
Az a 210-es babettában van :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!