Mitől lehet, hogy egy 99-es Passat 1.9 TDI folyamatos padlógázas gyorsításkor egyszercsak felpörög és nem húz tovább, de normál gázadásra normálisan gyorsul, amint visszaveszek a gázból?
Figyelt kérdés
Nekem úgy tűnik, mintha a kuplung magától elkezdene csúsztatni. Sajnos laikus vagyok, úgyhogy több véleményre is kíváncsi vagyok, hogy egy adott szerelővel tudjak "vitatkozni", ha esetleg át akarna vágni.2013. júl. 24. 19:58
1/5 anonim 



válasza:





Szerintem megválaszoltad a kérdésed. Kezdődő kuplung probléma.
2/5 smitwesson 



válasza:





magasabb sebességben pl 4.-5.-ben ha lepadlózod akkor húznia kell és ahogy növekszik a fordulatszám, egyes arányban kell növekednie a sebességnek is de ha mondjuk úgy 3000 ford/percnél a sebességed marad állandó és a fordulat meg elszáll hirtelen 3500-4000 re akkor bizony megcsúszott a kuplung. A legjobb módja a kuplung tesztelésének, ha berakod a legmagasabb seb.fokozatba, rendesen behúzod a kéziféket, felpörgeted a motort kb 2000-ig és leugrasz a kuplungról. Ha jó és elég erős a motor akkor elkezd kaparni, ha kicsit gyengébb a vas akkor nagyon gyorsan lefullad, de ha rossz és márpedig ez a gyanú áll fent , akkor a fordulat szép lassan leesik és lefullad a motor. A kulcsszó a "lassan" mert akkor bizony nincs megfelelő tapadás a kuplung tárcsa-szerkezet-lendkerék között és megcsúszik. próbáld ki, persze ne egymás után többször mert akkor tuti kuplungos lesz.
3/5 A kérdező kommentje:
És saccra mibe fájhat egy ilyen probléma javítása?
2013. júl. 24. 20:28
4/5 anonim 



válasza:





Szerintem is kuplungos, de egy szerelő secc perc alatt megmondja ha megmutatod.
Kuplung teszt ugy jó hogy utolsó seb fokozatban nyomsz egy padló és a fordulatszám "hirtelen" fentebb ugrik de a kocsi mégse indul meg. Azért kell az utolsó fokozatban mert ilyenkor kérünk a kocsitól a legnagyobb nyomatékot
Az árhoz nehéz hozzászólni mert nem tudni h melyik tipus. Mert fájdalmas ha kettős tömegű lendkerekes az autód
90 vagy 110 pacis? (persze ha sima tdi)
5/5 A kérdező kommentje:
110LE AFN motorkód
2013. júl. 24. 23:45
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!