Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik sebváltót szeretitek?...

Melyik sebváltót szeretitek? MANUÁLIS, VAGY AUTÓMATA? JA. és miért azt?

Figyelt kérdés
2009. okt. 19. 07:23
1 2 3 4
 21/32 A kérdező kommentje:

MURPHI


MANUÁLIS 9

AUTOMATA 7

2009. okt. 21. 11:46
 22/32 A kérdező kommentje:

nem tudom mi lett az előső hozzászolásommal:P...

kiegészítem...


MURPHI egyik törvénye :P

2009. okt. 21. 11:48
 23/32 anonim ***** válasza:
52%

ma 09:17-es vagyok! :)


Igen, ahogy mondod: Murphy.

Valahogy az automatánál az a rengeteg automatizált ketyere elrémiszt. Annyi minden meghibásodhat, és onnantól kezdve már tök mindegy, ott maradsz, ahol vagy. Egy-két apróbb hiba a manuálisnál még otthon orvosolható, de az automatát viheted a szervizbe és örülhetsz ha megcsinálják a beviteltől számított két napon belül.

2009. okt. 21. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 anonim ***** válasza:
100%

nos a családunkban van két seat. egy cordoba ami manuális és egy DSG altea. az alteába beletettem 195ezret már gond nélkül. a cordoba pedig 160 ezernél áll a szervízben mert 2 HÓNAPJA nem tudják normálisan megcsinálni a váltóját.

Ennyit a manuális könnyen szerelhetőségéről...

(kapott új kuplungot, új váltót, most a rudazatot cserélik)

2009. okt. 21. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/32 anonim válasza:
100%
Személy szerint manuális váltót szeretem. Mert nem mindig úgy dolgozik az automata ahogy én kívánom. Vezettem már ezt is azt is, de a manuálisnál maradok inkább.
2009. okt. 21. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:
75%
Ha az igazi autózás élményére vágysz akkor manuális ha meg kényelem akkor automata.Én még fiatalon jobb szeretem a manuálist de apukám már kényelemből automatával jár..Amugy nekem dugoba nemfárad a lábam visoznt ha anyukám kocsiját vezetem akkor igen.Más..
2009. okt. 21. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 anonim ***** válasza:
78%
Automata váltom van a BMW X6-ban, rohadtul jol megyen!
2009. okt. 21. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/32 A kérdező kommentje:

TEGNAP 13:20-asnak...

Ha nem tudják, h mi a baja... akkor még szép, h annyi időt vesz igénybe a javítás... most találgassák, ameddig eltaláálják, h mi a baja??? veled meg kicseréltetnek mindent... vagy talán minden egyszerre romlott el???

még 1-2 hónap, s kicseréltetik veled az egéssz autót...


MANUÁLIS 11

AUTOMATA 8

2009. okt. 22. 15:33
 29/32 anonim válasza:
100%
Nekem az egyetlen amit vezetni tudok, az az automata váltós, mert 16 éves koromban volt egy balesetem, mely után amputálták egyik lábamat. Gáz és fék pedál külön-külön rendben, de kuplungot egy időben más pedállal nem tudok taposni. Átlag embernek a mechanikus jobb, kevesebbet fogyaszt, nem kell olyan gyakran olajat cserélni mint az automatánál, ahol olajszűrő költség is van 10-20 ezer Ft.Amerikai autók esetében olcsóbb a szűrő. Lényegében olcsóbb a mechanikus üzemeltetése. Az automata váltós új korában is drágább.kb 300 ezer Ft.-al. Kivéve az olyan gyártókat akik az automata váltót csak bizonyos magas felszereltséghez kapcsolják, akkor 1 milliót is meghaladhatja a többlet kiadás a kiszemelt alap felszereltséghez viszonyítva. Részben ezért nincs új autóm.Jelenleg egy 19 éves Vectrám van 7,5 éve. 2 hónapja váltóhibája van, de azért megy.
2009. nov. 19. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/32 anonim ***** válasza:
34%
Csak a manuális váltó!!! Vezettem automatát, nagyon unalmassá teszi a vezetést. A másik, hogyha szekvenciálisan is tud váltani, tiltás környékén, akkor is elvált,ha nem akarom, ennek mi értelme? Harmadik, hogy mikor az F1-ben bevezették a szekvenciális váltót, Senna maradt a manuálisnál, mert ő gyorsabban váltott, mint a technika... Persze sok új autónál automatával elvileg jobban gyorsul, mint manuálisan. Hát én vezettem teszten a mostani kocsim automata párját. Elvileg az automata 5,2 a manuális 5,3 alatt van százon. Az automata stimmelt, viszont a manuálissal be tudtam esne 5 mp alá... Vagy én vagyok nagy király, vagy a gyári tesztelő volt lúzer (amit nem hiszek), vagy ferdítettek az adatokon, hogy a drágábbat vegyék... Az utolsó érv az automata ellen. Ismerősöm Rózsadombon parkolt orral lefelé. Ahhoz, hogy kiálljon picit hátra kellett volna gurulnia, jelen esetben felfelé. Berakta az automatát rükvercbe, gázra kézifék kiold, indulás. Csak itt jött a bibi. A fék a legkisebb gáznyomásra kiengedett, de alacsony fordulaton még nem volt elég nyomaték és a kocsi nem moccant. Nem kicsit gáz, ha egy több, mint 300 pacis zsírúj Mercivel nem tud kiállni az ember... Manuálissal ez nem lett volna probléma. Bal láb kuplung, jobb sarok fék tövig, lábfej a gázon. Ahogy engedi fel a féket sarokkal, úgy nyomja a gázt, közben lassan engedni a kuplungot és szépen visszatolat az ember. Ezt hívják vezetésnek. Nem mikor két pedál van és egy kormány. Az a gokartozás és azt a 6 éves unokaöcsémnek is szabad...
2010. ápr. 11. 02:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!