A magyar utakat viszont semmi sem bírja hosszútávon ...:/
2013. júl. 12. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
12/19 anonim válasza:
Az egyik legerősebb futóművel rendelkező autó a W123-as volt, szinte sosem kellett utánaállítani, de ezek már bőven 15 év felett vannak. A 124-es már közelébe sem jön. Sajnos a magyar utakra lassan inkább terepjárók valók. A mostanság divatos ujjnyi vastag lengőkarok és stabilizátorok meg olyan szépen görbülnek egy-egy jó magyar kátyúban, hogy öröm nézni. (autószerelő szemmel :)
2013. júl. 12. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
13/19 anonim válasza:
Hát a ha a futómű strapabírósága a fontos neked akkor valami terepjárót nézzél annak valamivel tovább bírja a futóműve a kátyús utakat is,persze idővel ezeket is szétrázza sajnos :(
pl ezek hatalmas utasterük és kasztnijuk van nem utolsó sorban kényelmesek is.
Én valami ilyesmit vennék ha a futómű tartóssága az elsődleges szempont.
2013. júl. 12. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
14/19 anonim válasza:
A terepjárók ilyen szempontból nem jók aszfaltra.
Azok arra lettek kitalálva, hogy "puha" talajon alacsony sebességnél megfeleljenek, míg közúton "kemény" felületen érik nagy ütések jóval nagyobb tempóban. Ez a terepjárók felfüggesztését is kicsinálja és nem kizárt, hogy egy Pajero futómű generálja jócskán drágább lesz, mint egy sima személyautóé.
2013. júl. 12. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
15/19 A kérdező kommentje:
első autonak inkább hagyjuk a terepjárokat főleg h egy milliom sincs meg melomse még de ha lenne akkor volna hova tenni :S
2013. júl. 12. 22:20
16/19 anonim válasza:
Ez nem így működik, hogy x márkát jól összerakják, y-t meg csak összehányják. De egy 10+ éves autónál tulajdonképpen már mindegy is, mit csináltak anno a gyárban, mert már jóformán alig lehet rajta eredeti alkatrészt találni. A futómű és társaik élettartam még mindig leginkább a tulajon múlik.
2013. júl. 12. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
17/19 anonim válasza:
VW csoprort majdnem összes autójába benne volt az 1.9 TD.Párba volt SDI (Turbó nélkül).Ezek elpusztíthatatlanok.Még adagolósok voltak (VP37) nem úgy mint az új TDI-k szarok Common-railosok.Ez volt:A4,A3,A2,Lupo,Bora,Golf 3,4,Passat,Polo és más Skodákban is.Tán Seatba is de azt nem ajánlom.Utolsó nem Common-railosak.Öregebbe W124,W126,W123 Mercedes.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!