Nos... Megjelent kb 3-4 nappal ezelőtt egy olyan probléma, hogy elinduláskor gázt adok neki akkor fullad le a motor mint aki falsot szív vagy sok benzint kap, ez volt az egyik nap este és másnap délután gyujtom nem indul kivettem a gyertyát lepuccoltam(a gyertya új) olajos volt és utána pöccre indult és már nem jelent meg a lefulladás egyik napról a másikra eltünt és nem csináltam vele semmit és még elfelejtettem leírni, hogy a gyűrűk kivannak cserélve vadonat újra és azt járattam, hogy kopjon be... Na szóval kicseréltük az alapjárati fúvókát mert nem tudtuk rendesen beállítani az alapgázt mert ha nagyra állítottuk akkor ordított a motor és megáláskor mint ha túlpörgött volna olyat lehetet érezni és mikor lejebb vettük megáláskor meg nem volt alapgáz mikor már bemelegedett a motor csak egy idő után lett ujra alapgáz és valamikor megtartotta valamikor nem... Kicseréltük az alapjárati fúvókát és kipucoltuk a karbit és akkor megint előjött a probléma a lefulladással... Az alapjárat szinte mesélt, de elinduláskor fullad le áll meg a motor és ujra levettük az úszótt és teljesen televolt benzinnel már az uszót elkezdte apja óvatosan meghajlítgatni, de sehogy sem volt jó mikor szédtszedtük a blokkot még ezek az események megtörténte előtt addig jó volt, de nem értem eggyik napról a másikra, hogy tért magához a motor és most, hogy lelett szedve a karbi mért nem jó és most már egyáltalán nem kapp benzint inditás után megnéztük a gyertyát csont száraz volt... Mit csináljak? Vegyük bele egy új uszót vagy bekell járatódnia ujra az alkatrészeknek?
Nos én sokat szívtam ilyesmivel, nekem egyébként a benzinszűrőm átengedte a redvát, és tisztítás után beleköpködött a karbiba. Tutira jól átlátsz a főfuvin? Egyébként próbáltad állítgatni a levegőcsavart, subert?
2013. júl. 11. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 anonim válasza:
Valamit elbasztatok a karburátorban. Legjobb ha veszel egy új úszót, és azzal rakod össze, de apádat nagy ívben elzavarod. A keverékképző csavar is szarul lehet beállítva, vagy valami más triviális dolog van. Új tömítéseket is tegyél bele. Legközelebb jegyezd meg a beállítócsavarok helyzetét!
2013. júl. 11. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
3/5 A kérdező kommentje:
Jól bevolt állitva rajta minden mert a csavarokat ugyhagytuk abban a pozicióban, de most már muszály venni egy új úszót és ugy megpróbálni és a főfuvókán átlátni rendesen és a levegő is át megy rajta rendesen. Gondoltam én, hogy szédszedtük meglett tisztitva és tul sok benzint kapott és volt ez a probléma pár nappal ezelőtt és a másik napra meg jó volt lehet hogy a karburátorban leült a benzin az éjszaka alatt és a főfuvóka meg már, hogy mondjam bekoszolódott és azért kapott rendesen benzint lehet hülyeségnek hangzik, de már megveszük az új úszót.
2013. júl. 11. 14:07
4/5 anonim válasza:
És tanulj meg rendesen írni is. Olvashatatlan vagy.
2013. júl. 11. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
5/5 A kérdező kommentje:
Írni tudok :) Csak nem tudom a szavaknak a magyar megfelelőléjt ugyan is nem Magyarországon élek és több szükség van nekem a szlovákra, mint a magyarra...
Vissza térve a babettára... Ma kivittem az utra és úgy ment mint régen szépen csodásan és a kuplunggal nem tudunk mit tenni... a Kettes kuplung állandóan csúszik pedig új a kuplung pofákon van anyag rendesen mindig csiszolni kell és úgy müködik rendesen. A karburátorban kivannak cserélve a fúvókák és a uszó is. Több dolgok is kikéne már rajta cserélni és akkor elképzelhető vele a 60km/h is. Ma körülbelül ebben a rossz időben mentem vele 37km/h-val. A karburátort sem ugy kell nekünk beállítani, mint ahogyan a gyári adatok mondják mert akkor sok levegőt kap és ma is mikor inditottam be sok levegőt kapott szivató meg nincs rajta mert az előző tulaja levette mert nem volt rá szükség a nélkül is mindig gyúlt. Kiváncsi leszek mikor újra 30°-35° lesznek ujra kellesz-e állítani a levegőt a karburátoron... (eső utáni időben mentem a motorral és körülbelül olyan 15 fok volt)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!