Milyen kocsit lenne érdemes venni a felsoroltak közül? Vagy valami javaslat más kocsira?
csalàdi autót szeretnèk vásárolni kb 1millió forintèrt. amiket nèztem: Ford mondeo 2003-2004, vw passat 2000-2004. ezek közül melyiket lenne èrdemes megvenni ès milyen, mekkora motorral? vagy ajânljatok valamit. csalàdi kocsi lenne, vàrosi ès autópàlyàs hasznàlatra egyarânt. külföldi utakra is.
vàrom a komikat és a tapasztalatokat is osszàtok meg pls.
Én csak a japán márkákban bizom soha nem volt gond velük soha és ez a jó bennük nem kel velük foglalkozni törödni azok mindig mennek és soha nem hagynak cserben.
ilyen volt nekem:-Honda accord a regebiből(1998-2003) van 1.6-os 116 le
további ajámlottak:
-Mazda 3 elsö generácios
-Honda civic
De van egy német márka ami szintén a megbizhatosgrol hires csak az ellenfelek kedvéért:
-Mercedes-Benz: első generációs c osztály 1997
PDTdi - nahát, vajon mi is jut eszébe erről a legtöbb tulajnak? Valószínűleg a szervíz :D Valóban nagyszerű találmány egyébként, hogy egy befecskendező rendszert csak a szervízben lehet beállítani.
Másrészt szinte minden típusról elmondható ma már hogy "hegyekben áll" hozzá az alkatrész, úgyhogy ez alapján válogatni butaság lenne. Semmivel nincs jobb alkatrész-ellátás Passathoz, mint mondjuk Octaviához, Mondeohoz, Accordhoz vagy Lagunához. Hiába van mondjuk több példány az országban és arányosan több bontott autó, ha az ugyanúgy több javítandó gépkcsoi között oszlik meg. Az előny, hogy mondjuk nem 30, hanem 20 kilométerre kell elmenni az első bontóig, de ez sem feltétlen általános.
"Én csak a japán márkákban bizom soha nem volt gond velük soha és ez a jó bennük nem kel velük foglalkozni törödni azok mindig mennek és soha nem hagynak cserben."
Melyik az az autó amelyikkel konkrétan nem kell foglalkozni? S mennyit ment el hiba nélkül? Tényleg érdekel a válasz, ugyanis lehet, hogy feltalálták a Perpetuum mobilet ezek a komisz japánok.
Én a toyota avensist ajánlom 2.0 110 LE dízel motorral
Fogyasztási adataok egy az ezt atípust használó elmondása alapján
Volkswagen Passat-ra voksolok én is.
Aki meg fél a PD elemektől ,az valószínű belefutott azokba akik nem szervizelték rendesen a kocsit,sőt minden sz*rt beleöntöttek ami olaj volt. Aztán meg csodálkoztak ,hogy bejelez a kompi.
Egyébként itt szeretném megjegyezni,hogy 10.000 km-nél többet NE menjen senki olajcsere nélkül. Hiába van ráírva az olajra,hogy 30.000km...a kocsi megeszi,a tulaj meg önti rá a "30.000km"-es utántöltő olajat. Amit ha kiszámol a végén simán kijönne belőle 3 olajcsere ára (jó minőségű olajokkal,szűrőkkel).
Sziasztok.
A Mercit nem javasolnám, mert rohad mint a disznó.
A vw pdtdi érzékeny a motorolajra, hajlamos az egr
hibára és a magasnyomású pumpája is elfárad.
Énis inkább egy toyota mellett döntenék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!