Hogy lehet egy autóba 3 év alatt 300 ezer kilométert belepakolni?
Úgy, hogy arrafelé nem divat az óratekergetés.
Nálunk persze az egyszerű vevő elhiszi, hogy egy 10 éves dízel kombiban 120 000 km van, természetesen első , hölgy tulajdonostól, külföldről behozva, egy svájci pap felesége használta vasárnaponként templomba járásra...
Audi A4 felett ez nyugaton már nem olyan ritka. Németországban pl munkába járás pályán, utazás, üzletkötés stb stb.. Ez olyan, mintha itthon Miskolcról járnál Pestre dolgozni, meg néha elmennél erre arra egy kicsit.
Ez csak nekünk elképzelhetetlen. Azt a Q5-öt behoznád Magyarországra, visszatekerném 140 000km-re a lóvésabb vállalkozók ugranának rá, mint gyöngytyúk a takonyra :D
Német autópályán, 200 km/h-al (de legalább 160+ -al). Ott azért van igénybevétel rendesen. Azért már az sem használ az autónak... Nagyon nem... Ennyit a Németországi, csak autópályán használt, állítólagos kifogástalan állapotról.
Dehogynem tekergetik az órát... Ott is átveszi a nepper, aztán teker rajta. Mondjuk ez akár reális is lehet évi 100ezerrel. Ahogy írták mások is, elég, ha ingázik vele a tulaj napi szinten, 130 - 200 km-ről.
"Ott azért van igénybevétel rendesen. Azért már az sem használ az autónak... Nagyon nem... Ennyit a Németországi, csak autópályán használt, állítólagos kifogástalan állapotról. "
Ne az 1.4-es mákdarálókból indulj ki. Ez az én autóm:
Szerinted mennyire megerőltető pályázni vele? :)
Nem kötelezően a nagy fordulatszám jelenti a nagy igénybevételt. Ha alacsony fordulaton gyakran erőlködik a motor, az sem tesz jót. A kerékcsapágyak is megsínylik. Amit pozitívumként tudok felhozni az az, hogy kevés a láthatatlan üzemórák száma (amikor például áll a lámpánál, vagy araszol a dugóban) a sokat autópályáztatott autókban, de azt is csak az előző gazdája tudja megmondani pontosan. A másik pozitívum, hogy az autópályák jobb minőségűek (általában), mint a városi, vagy a vidéki utak, ezért kevesebbet kap a futómű, a kormánymű, a karosszéria, a belső alkatrészek sem kezdenek el hamar nyöszögni. Ezt mondatja velem a sok éves autószerelő tapasztalat, de mindenki másképp vélekedik a témában, mindenkinek megvan a saját elmélete.
A nagy átlag nem 2.5D S80-ast hoz be, hanem kisebb motorú autót.
A sok éves autószerelői tapasztalat azt nem mondatja, hogy egy 2.5D-nek nem igen van 8 ezerig skálázva a fordulatszámmérője:) Az egy T6 papi:))
Nincs ezeknek semmi baja a rendszeres 160 feletti közlekedéstől. Ezek épp erre lettek tervezve!
Tényleg nem a mákdarálókból kellene kiindulni:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!