Mennyibe kerül egy turbó tisztítása?
Van egy 2001 évj. Seat Toledo 1.9 tdi 110 LE
Olyan problémám van vele, hogy 5. sebességbe 90-rõl akarok gyorsítani és elõzésnél megpadlózom és a motor el kezd húzni ahogy kell, de 2600-2800-as fordulatot eléri akkor hirtelen lekapcsolja a turbót, és át megy szívó dieselbe. Utána nem is megy a turbó.
Akkor újra indítom a motort, és megint megy a turbó.
Ami érdekes, hogy 3., és 4. sebességbe 3400-3600-as fordulatnál sem kapcsol le a turbó.
Említem hogy 3 éve volt javítva a turbó és minden ki volt cserélve rajta és ami ezzel kapcsolatos és most is a többi cuccok is át voltak nézve ami turbóval kapcsolatos.
Már ketten mondták, hogy ki kellesz tisztítani a turbót, mert többi része minden jó.
Amúgy nem vagyok autó gyilkos és normálisan járok.:P
Hétfőn megyek a szerelőhöz, csak rettegek hogy még a gatyám is rá megy majd.:P
Mennyi költséget dobnak rám, ilyen turbó kitakarításnál?
Mi a francnak kell egy dieselt 3600-ra pörgetni?
Egyébként szerintem a vákumvezérléssel lesz probléma.
# 2/2
Csak próbára volt felpörgetve.
A vákumvezérlő az nem intercooler?
A szösz tudja már hogy mik vannak ott.:P
Nem ismeretlen jelenség ...jól írja a kérdező.
A turbó geometria leregad ezáltal túlszalad a töltő nyomás ..
Turbó és szétszed ..Kb a le-fel szerelés másfél óra ...
A takarítás (alaposan 2-3 óra )..
Te is értesz hozzá...
Akkor kisebb sebesség fokozatban miért megy ha egyszer be van ragadva?
Képzeld értek hozzá....
De nem folyok "drosztos" vitákba....
6-os :
A geometria nyitása terhelés függő! Ha nem értesz hozzá, inkább ne írjál !
Jól van nyugalom, nehogy vitatkozzatok már.:)
Jövő kedden viszem a szerelőhöz, addig még szenvedek vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!