Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szerintetek megéri venni egy...

Szerintetek megéri venni egy 5-ödik generációs, kb 1997-2001-es évjáratú Volkswagen Passatot? Milyen fenttartási költségei vannak? Melyik motorral érdemes megvenni? (bővebben lent)

Figyelt kérdés

Én egyenlőre úgy látom, hogy a legoptimálisabb motor hozzá az 1.8-as szívó vagy turbó benzines.

Sokan jókat mondanak az 1.9-es TDI-ről, a PD TI-t viszont temetik.

Viszont mi a helyzet a nagyobb motorokkal, azok milyen kényesek? mint pl. a 2.3-as 5 hengeres benzin, a 2.5-ös V6-os turbódízel vagy netán esetleg a 2.8-as V6-os dízel?

Mindenki véleményét szívesen meghallatom!:)



2013. jún. 23. 17:41
 1/8 anonim ***** válasza:
76%

Attól függ hol akarod használni és mennyit mész vele.

A TDI tényleg a legnyerőbb, bár ebben a korban már becsúszhat egy adagoló felújítás.

A fiatal PD az jó, az öreg leharcold PD az pénztemető, akárcsak az első generációs 2.5 V6 TDI.


Ha nem mész vele sokat, akkor jó lehet egy 1.8-2.0 benzines is. Ha sokat mész, akkor szerintem inkább TDI.

2013. jún. 23. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Igen, azt kihagytam, nem használnám túl sokat.

Szóval a 2.5-ös és a 2.8-as V6-os TDI-k nem ajánlatosak?

2013. jún. 23. 18:22
 3/8 A kérdező kommentje:
a 2.3-mas VR5 benzin van annyira megbízható mint az 1.6, 1.8-as?:
2013. jún. 23. 18:23
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Passzolom a kérdést,ezt valami VW fórumon kellene megkérdezned.


Lehet én tévedek, de szerintem nem volt a VW-nek 2.8-as dízelje, viszont 190 lovas 2.8 V6 benzinese volt.

2013. jún. 23. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
35%
Ha nem használnád sokat, inkább vegyél egy 4-es Golfot! Abból fiatalabbat kapsz, mint ugyanazért az összegért Passat-ból és nem kell félni annyi hibalehetőségtől. A Passat híresen utazóautó, rengeteg km, sok céges autó. Legjobb lenne neked egy 1.6-os benzines 4-es Golf!
2013. jún. 23. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

A 2.8-as benzines, igy azokban nem sok km van, elég megbizhatóak.

A 2.3-as különleges konstrukció, sokan nem ismerik, ezért kerülendő, egyébként gyönyörű hangja van ennek is.

Az 1.9-es TDI a nyerő, szerintem az sem baj, ha PD-s, de hogy nyugodtan legyél, legyen az adagolós TDI. Mindenki ért hozzá, alkatrész mint a tenger, fogyasztása nevetséges, főleg a cserében nyújtott teljesitményt is nézzük.

Az 1.8 benzin túl gyenge bele, irreálisan sokat fogyaszt.

Nekem a 2.0-ás sem kéne.

2013. jún. 24. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 trophy ***** válasza:
én az 1.8 benzinre szavazok. használtan a kettőstömegű lendkerék drága buli dízelnél... az 1.8 benzin meg viszonyleg jól is mozgatja az autót
2013. jún. 25. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Plantron válasza:

A #6. válaszban szinte minden benne van, annyival egészíteném ki, hogy:

1,6 benya egy vicc, nem is értem, hogy az miért és hogyan létezhet!? Bár gondolom az sem kérdéses, hogyha lenne 7-es BMW 1.0 literes motorral, tuti lenne aki azt is megvenné... A sima 1,8-as se sokkal jobb.

Marad az 1,8 turbo vagy a 2 literes szívó. Igaz más gyártótól, de volt hasonló méretű és korú 2 literes automatám - meg 18 literes fogyasztásom. Ha leveszünk 2 litert az automata miatt, másik 2-t mert hátsókerekes volt :), az még mindig 14, ami nem kevés. Úgyhogy olyat nem vennék.

Marad tehát az 1,8 turbo. És ha benzinesből vennél turbosat, akkor dízelből miért ne!? Hát persze, hogy vennél!! A legkisebb 90 Le-s is érzésre jobban fog menni a nagy(obb) nyomaték miatt, mint a sima benzinesek - mindezt fele akkora fogyasztással (5-6 liter). Ha jól emlékszem a 2000-es modellfrissítésig 115Le volt a max 1,9-es dízelből, majd utána lett 130 a B5.5 bevezetésével. Ezek, bár már PD-k, de ha nem voltak elhanyagolva ugyanúgy kimennek a világból. A 2 literes PD-kkel kell vigyázni (2005-től B6, de ott is inkább a Siemens PD elemesekkel - csak ezt sajnos sokan nem tudják és úgy szidják az összes PD-t...)

2013. okt. 14. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!