Mennyivel másabb/nehezebb egy hátsókerekes BMW 320D E90-t vezetni, mint egy Audi A6 C6-os 2. 0TDi sedant?
Én ugyan nem pontoztalak le, soha nem pontozok senkit, ez egy idióta funkció. Viszont az látszik az írásodból, hogy valamikor hallottál valamit, kombináltál, aztán idelökted, de amúgy abszolút fogalmatlan vagy a témában. Gondolom ez
nem tetszett néhány embernek. Vagy simán sok a haragosod.
Hogy a kérdéshez is írjak valamit. A BMW hamarabb lesz túlkormányzott, főleg, hogy gyárilag van önzáró diffi alatta, az Audi meg azért nem az a tipikus orrtúrós autó, aki ezt írja az még nem vezetett határhelyzetben ilyet, elég sokáig semleges marad, sőt nem nehéz azt sem túlkormányzottá tenni, szóval későn válik alulkormányzott. Ha négy keréken kapar az megint egy spec. eset mindkettőnél, vegyük csak az alapesetet. És jó, hogy megy mint az ökör hóban-sárban, csak meg is kell vele állni, azt meg ugyanúgy csinálja mint egy simán első vagy hátsó kerekes autó. Ilyenkor szokott jönni a meglepi.
Mennyivel másabb? Teljesen. Pont fordítva kell vezetni őket határhelyzetben. Hogy nehezebb-e? Inkább másabb. Ha sose vezettél hátsó kerekest akkor meg kell szokni, be kell, hogy idegződjön mit kell csinálni, ha elkezd kitörni. Viszont ha megtanulod és tudod, és tetszik, akkor sokkal nagyobb élvezetet nyújt mint egy elsőkerekes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!