Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mért csinálja ezt a Simsonom?...

Mért csinálja ezt a Simsonom? (Lejjebb)

Figyelt kérdés

Be akarom indítani, és rúgok rajta egy párat és teljesen teleköpi a gyertyát ilyen vizes-nyálkás-darabos izéval és ott ahol a szikrának kéne képződnie is beborít mindent ez a nyálka...mi lehet ez...ja és folyik le a gyertyáról ilyen víz szerű folyadék...minden nagyonnagy eső,vihar,és váratlan hideg után...lehet köztük összefüggés?mert most csinálja ezt mióta ilyen az idő és letakarva nemvolt...próbáltam vadonat új eredeti Isolator Special gyertyával is de azzal is ez van...:(aki tudja lécci írjon....

ja, és bocsi a regényért :)


2009. okt. 13. 20:35
 1/5 anonim ***** válasza:

Takarítsd ki a karbit, és cserélj rajta tömítést.

Valahogy nézd meg hogy a tankba nem folyhatott-e bele víz.

Ugyanez érvényes a karbira is, leveszed az uszóházat, és ha látod hogy vízv van benne akkó valami nem ok.

(víz nehezebb mint a benzin, ezért leül az aljára.)

Máshonnan nem jöhet.

2009. okt. 13. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Na, a régi szép idők emléke..

Csak nem "enduro"-d van? (magasan vezetett kipuff) Ha igen, jól ki van belezve a kipuffogó? Ez esetben az a magyarázat, hogy a vízpára kondenzál a kipufogóban, azután fentről lefelé folyik ugye, szépen be a forgattyús házba. (Téli időszakban volt meglepetés, mikor nem indult, gondoltam megnézem a szikrát, majd a berúgókar lenyomásával a gyertyanyíláson kilőtt egy vízsugarat..)

A trutymó más, a benzined valamikor sokat állhatott, zselésedik egy idő után adalék nélkül, plusz némi víz is kerülhet a tankba, ami nehezebb a benzinnél, így végül a porlasztóban köt ki, ahol egy bizonyos mennyiség felett már ezt szívja a motor a fúvókán, tehát dadog, megáll.

Porlasztó leszed, alja leszed, kipucol, esetleg fék/karburátor-tisztítóval (spray) a fúvókák (szemre vigyázni!!!) átfújása, ha van sűrített levegő, akkor azzal is. Hengerből vizet kirugdos (gyertyát is ki addig és vagy 50++ rúgás). Összerak beindít, megy vele egy félórát és a továbbiakban hosszabb megállás (pl. leteszed estére) kipufogó bedugaszol (mint a krosszmotoroknál, ha mossák/szállítják őket).

Nincs is jobb ilyen időben a lefagyott kézzel karbit szerelni, amit méginkább kínoz a ráömlő benzin párolgásának további hűtőhatása... ;)

2009. okt. 14. 08:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat...:D akkor majd nekiállok szétszedem..jó lesz egy így 3 fokba:D még1× köszii :)
2009. okt. 14. 15:15
 4/5 A kérdező kommentje:

Segítsetek még egy kicsit!!


na...ma megcsináltam mindent úgy csináltam ahogy a második válaszol mondta és jó lett...karibiba több víz volt mint benzin és a hengerbe is állt a víz..:P

nos..beindult elsőre de viszont belülről sűvít a blokk..nagyon hangosan...néztem a tömítés jó a hengernél.onnan nemjöhet..vhonan belülről hallom..ilyen hangja nemvolt még a "nagy esőzés" előtt....

ha erre is tudod-tudjátok a magyarázatot akkor lécci írjátok le...

és még1× köszi a segítséget:)

remélem ebbe is tudsz segíteni..:)

2009. okt. 18. 16:38
 5/5 anonim ***** válasza:
Vidd el szerelőhöz... Sokkal egyszerűbb mint itt kérdezgetsz...
2011. ápr. 25. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!