Simsonom egyre gyengébb, a hideg ellenére tűz forró. Gyűrűzni kellene, vagy egyéb problémája lehet?
valószínűleg fúrni kell.
Vedd le a henger tetejét. A dugattyút a berugó karral vidd leniti állásba. simícsd végig a henger falát belülről. Valószínűleg a fentebb lévő rétegek kevésbé kopottak lesznek. (Azaz ki vállasodott) Ott mindíg szorul a gyűrű. Azért melegszik. Lejjebb meg már elmegy a nyomás mellette. Azért szokott kivállasodni a végpont felé a henger mert ott lassabb az elmozdulás sebessége. Mármint a dugattyúé. Le kell venne a hengert elvinni fúratni meg egyel nagyobb gyűrűt dugot kell bele venned +tömítés..
Ha kivetted a dugattyút vidd el egy motoros boltba és kérj eggyel nagyobbat hozzá. aztán amit kaptál azt elviszed egy esztergályoshoz vagy motor fúró mestehez. az a dugattyú méretétére felfúrja. Bár ha igy szétszedted akkor nem árt csapszeget meg siklócsapágyat is venni hozzá. Meg leengedni a régi motorolajat a blokkból és újat beletölteni. mert ugye a régi hengerből lecsiszolt vaspor biztos benne van. Ez a művelet 12-15 e ből meg van oldva és szét se kellett komolyabban szedni a motorod. szinte csak 4 csavart kitekerni. És a motorod 99%ban fel van motorikusan újítva. :)
Ha új dugó van benne egy darabig ne gyilkold. Néha ki lehet gyorsulni vele de csak rövid ideig. Huzamosabban féltempóval célszerű menni olyan 1000 km ig
első: nyáron, 40 fokban nem volt ilyen forró, mint most:D
fúrásra gondoltam énis. ősziszünetben sort kerítunk rá :D
A legolcsóbb és legegyszerűbb a gyújtásellenőrzés és a karbitakarítás lenne, nem azonnal rohanni fúratni, hogy utána 20 km-en beálljon a szegény keverék miatt.
Én is azt tudom javasolni a második kollégának amit az előttem szóló. Ha vállasra van kopva egy henger, akkor mitől szorulna fent? Ott még az eredeti méreten van, ott sem szorul, mert addig nem igazán jut fel a gyűrű, de ha feljutna is csak az eredeti mérettel találná szemben magát. Az alsóbb tartományban van nagyobbra kopva, nem fent szűkül össze.
:D köszii, a gyújtáshoz nem értek. sosem foglalkoztam vele.
csak a lendkereket szedtem párszor le, és azokat a mágneseket meghúztam, mert kilazult.Ez lehet a baja, vagy a gyújtástekercsben keresendő?
A lendkerékre szerelt mágneses fémdarabok lelazultak? Az sem természetes..
Keress gyújtásellenőrzésről leírást a neten, legépelni hosszú lenne. Két fontos dolog van, hogy mennyivel a FHP (felső holtpont) előtt nyit a megszakító, illetve mekkora a legnagyobb nyitási hézag.
Mechanikus rendszernél az elhasználódás természetes, szóval ha sokáig akarsz Simsonnal közlekedni, akkor meg kell barátkoznod ezzel a rendszerrel is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!