Simsonom egyre gyengébb, a hideg ellenére tűz forró. Gyűrűzni kellene, vagy egyéb problémája lehet?
ha jól tudom, a tirisztorossal nincs ilyen baj. nekem sztem nem az van :D
egy lendkerék aránytalanul drága sajnos:( majd utánanézek alkatrésznek, hátha olcsóbb a szezon végén.
A Simsonnál is csavarok rögzítik a lendkerékben a mágneses részeket? Nem emlékszem pontosan, de ha igen, akkor megpróbálhatod valami menetragasztóval megkenni a következő összerakás előtt a meneteket, talán nem fog lelazulni.
Egy próbát szerintem megér.
Meg a karburátort átnézni + gondolj vissza, hogy milyen keveréket tettél bele utoljára, komolyan fog tiltakozni a szerkezet ha nincs benne elég olaj. Ugyanígy a váltóban is le kell ellenőrizni, az olaj ott is ken, hűt, tisztít.
igen, sajnos azok.Megpróbálom:)
megszakítót lehet amúgy cserélni?
mert szerintem kezd tönkremenni.Hány forint egy olyan, milyen nehéz cserélni? esetleg egy tirisztoros gyújtást beújítani? megéri? az mennyibe kerülhet?
Megszakítót nem nehéz cserélni. Le kell húzni hozzá a lendkereket, kivenni a régit, berakni az újat, beállítani.
De ne cserélj alkatrészt kapásból, az a legnagyobb pénzpazarlás. Először ellenőrizd, aztán ha nem jó állítsd be, ha már nem lehet beállítani akkor csere.
Ha esetleg lelazítanád a gyújtásalaplapot, akkor célszerű filctollal összejelölni az öntvénnyel, csak hogy tudd hol volt.
Jó megszakítós gyújtással sincs gond, gyári állapotban úgysem tud annyit pörögni a Simson hogy ne legyen megfelelő szikra, ezért nem érdemes vesződni másfélével.
Az az igazság, hogy a Simsonba beleölhetsz bármennyi pénzt, eladáskor nem fogod viszontlátni, szóval kár költeni ilyen-olyan gyújtásrendszerekre meg hasonló "tuningholmikra".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!