Melyik autót választanád?
Daweoo Nexia,Citroen Xsara, Dacia Logan, Fiat Panda, Punto, Honda civic, Hyundai Accent, Kia Rio, Mitsubishi Colt, Nissan Almera, Peugeot 206, Seat Leon, Ibiza, Skoda Fabia, Suzuki Swift, Toyota Corolla, VW Golf, Polo, Renault Clio,
Súlytól függően 1.3-1.4-es motorral lehetőleg 16szeleppel.
Csak benzin!
Mitsubishi Colt, Honda Civic, Suzuki Swift, Toyota Corolla.
Nem vagyok japánfanatikus félreértés ne essék, csupán tisztában vagyok az általam említett autók megbízhatóságával, és költségeivel. Írta a kedves kérdező, hogy 500 ezer forint körül keres autót, amiből ugyan kitelik egy VW, Seat vagy valami francia, de tapasztalatból én mégis inkább az olcsóbb japán autókat ajánlanám.
A kört még inkább a Honda Civicre és Toyota Corollára szűkíteném, ugyanis egyrészt nagyon megbízható autók, másrészt nagyobb részükben megtalálható az ABS és légzsák, ezenkívül mivel olcsóbbak, az esetleges szervizelésekre marad még pénz a tárcában.
Ugyanakkor japán autónál a kaszni korrodálására különös tekintettel legyen, hiszen ez majdnem mindegyiknél egy Achilles ín.
A felsoroltak közül pár kapásból kiesik,mert nincs belőle ferde hátú! Vagy hatchback,ahogy te írtad.
Ha ezt nem vesszük figyelembe akkor érkezési sorrendben Swift,Corolla,Logan!
Ha igen,akkor Civic,Colt!
A többi felejtős.
A polo 1.4 problémás és drága az alkatrész,a golfba,fabiába kevés az 1.4,inkább 1.6. Amúgy egy nagy szar az 1.4-es VW motor.
A koreai meg francia fosokat meg említésre sem méltatom.
Hát a koreai autókat nem kéne lefosozni, a Hyundai i30 az egyik legmegbízhatóbb autó, meg a Hyundai Accent se hagyott még cserben sose. Mindenhol jókat lehet hallani ezekről, szervizelésük, fenntartásuk sem drága.
Francia, német, olasz autók sokkal többe vannak, de Magyarországon csak a prezstizs ami számít... 500 ezerből Volkswagent nem veszel, vagy ha igen az teljesen szét van hajtva, meg felszereltségük is gagyi. Az ázsiai autókban van extra bőven.
A HYUNDAI I30 megbízható? Könyörgöm,2007 óta gyártyák,még jó hogy egy 6 éves autó nem szar!
Egyébként meg a kalos motorjának vezérműtengely bütykei 50 ezer kilóméter után megkopnak és nem cserélik gariban!
Oh,jeah!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!