Árthat a kocsinak ha nagyon mély vízbe megyek át vele ami szinte az ajtók alját is eléri?
Mostanában vannak ezek a nagy esők és elég nagy vizekben kell átgázolni, lehet tőle baja pl a csapágyaknak vagy futóműnek, motornak?
Motort gondolom el szokta érni amikor csapódik fel a víz meg a kipufogót is. Esetleg a csapágyakba befolyhat?
Utolsó!
Az én kocsimnak még alvázszáma is van, hogy lehet ez, ha nincs is alváza?
Ráadásul a kasztnisom nem sokára viszi el a járgányt alvázvédelemre, hogy védheti ha nincs is neki? :D
Egyáltalán in fekszik akkor a kasztni és a kerekek? :D :D
Mint a prmitív emberek többsége, hihetetlenül ostoba vagy és agresszív.
Attól hogy az agyadba beégett butaságot mantrázod " :D " jelekkel tüzdelve, nem lesz igazad.
A ma forgalomban lévő autóknak nincs alváza.
A köznyelvi kifejezések szakmailag pontatlanok, nem fedik a valóságot. A jogi nyelvben nevezik alváznak a gépjárművek teherhordó szerkezeti elemeinek összességét. Személygépkocsik esetében ez az önhordó karosszéria.
Alvázas kocsiból a tető lecsapásával simán lehetett kabriót csinálni (pl. Wartburg, az utolsó klasszikus értelemben vett alvázzal rendelkező, Magyarországon valaha nagyon elterjedt autó), egy önhordó karosszériának ha lecsapod a tetejét, benyaklik az egész egy nagyobb huplin.
Attól hogy az eccerű jómunkásemberek neonnak nevezték a fénycsövet, nem lesz benne neongáz töltés. Attól hogy a köznyelv következetesen xenonozza a higanygőz és fémhalogén töltésű ívkisüléssel működő fényforrásokat, azok nem válnak xenonlámpává. Attól hogy egy Bosch gyártmányú sarokcsiszolót Flexnek nevezel, attól az még Bosch marad.
Szerencséd hogy ráértem, máskor nem szoktam idióták megtrollkodásával ennyi időt tölteni...
Szóval a jogszabály:
"6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről
25. § (1) A gépjármű, a mezőgazdasági vontató, a lassú jármű és a pótkocsi alvázán vagy
* * * az alváz szerepét betöltő szerkezeti részén * * *
(a továbbiakban együtt: alváz) egyedi azonosítási jelnek (a továbbiakban: alvázszám) kell lennie."
Hát ez nagyon autónként változó. - és még csak nem is csak típus és évjárat, azaz pontos modell, de még állapottól is. Sőt a légszűrűtől is.
Ha beszívja levegő helyet, és nem csak kis mennyiségű pára színjén akkor árt. De van olyan más rész is ahol árthat. - de ez már jóval kisebb százalék.
A kátyúk sokkal nagyobb rizikófaktorok esőzésnél, és közel hagyományos formában sérülés okozva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!