Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az árthat a kocsinak ha...

Az árthat a kocsinak ha mondjuk 10órán keresztül egy helybe járatom a motorját mert pl dugóban állok az autópályán (és ha még megy a klíma meg a lámpák meg ilyen terhelések)?

Figyelt kérdés
2012. jún. 18. 23:51
1 2
 1/11 anonim válasza:
igen
2012. jún. 19. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
És miért? Miben árt?
2012. jún. 19. 00:00
 3/11 anonim válasza:

Már hogyan ártana neki rendeltetés szerűen?


Egyszerűen csak használod, ami miatt hamarabb öregednek az alkatrészek. Ez így van jól kitalálva.

2012. jún. 19. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Két dolgo van igazából amire figyelned kell, mégpedig

-A motorhőmérsékletre, mert ugye áll az autó és nem éri menetszél a hűtőt -> a ventillátornak kell egyedül hűteni.

-Az akku feszültségre, mert alapjáraton a generátorok hajlamosak gyengébben teljesíteni és így lemerülhet az aksid a fogyasztók miatt.


Egyébként az, hogy 10 órán át ketyeg a motor, nem kellene hogy megerőltesse.. Én csak attól félnék, felforralja a vizet a hőségben. Ha túlmelegszik a víz, le kell állítani, a ventillátor vissza fogja hűteni álló motorral a vizet 80°-ra utána be lehet indítani.

2012. jún. 19. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

Köszi, én is ilyenekre gondoltam, most h jön a meleg idő kezd aktuális lenni a dolog.. bár mostanába nincsenek olyan nagy dugók mint tavaly..

Eddig 1x volt h 3 órát kellett állni 1helybe pályán vmi baleset miatt aztán pont akk volt a legmelegebb a nyáron (kb 40 fok).. de a kocsik között lehetett 60 is és nem lett ilyen baj szerencsére. :)

2012. jún. 19. 13:42
 6/11 anonim ***** válasza:

Egyszer-egyszer kibírja, de nem hinném, hogy 10 órát egy helyben állnál. Ha baleset miatt beáll a pálya, akkor elég szakaszosan üzemeltetni a motort, ha klímára van szükséged.

A problémát egyébként inkább a kenés hiánya jelentheti, mivel alapjáraton még nincs olyan nagy olajnyomás, mint amire a motort tervezték.

2012. jún. 19. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
csatlakozom az előttem szólókhoz nem árt néha leállítani ha mondjuk tudod, hogy 2 órát állni fogsz és a forgalom sem mozdul, inkább tekerd le az ablakot mindkét oldalon ezzel sem terheled a motort, de amúgy jó hogy így állsz hozzá ismerek olyat aki nagy ívben tesz az ilyen dolgokra mondjuk ő néhány év alatt tönkre teszi az autóit.
2012. jún. 19. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Előre nem tudni mennyi lesz de ha már 5 percnél hosszabbnak tűnik akkor le szoktam állítani, persze csak ha nincs szükség a klímára, világításra, fűtésre v ilyenekre..

Mert azért ablakot leengedni ilyen helyzetben nemnagyon lehet mert az alap melegre még rájön a többi kocsiból kiáramló meleg, tehát elég elviselhetetlen ilyen időbe mint ami most is van...

Ilyenkor jönne jól 1 hibrid :) (minden működik és a motor mégsem jár)

2012. jún. 19. 19:08
 9/11 anonim válasza:
Azért egy turbó dieselnek nem éppen jelent hasznot egy ilyen járatás.Sőt ha utána figyelsz rá,tapasztalni fogod,hogy kékesen füstöl.
2012. júl. 8. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
De miért? :O
2012. júl. 8. 12:46
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!