Simson s51B alaplapi kondi baj?
Figyelt kérdés
Simsonon borzasztóan melegszik a gyújtásfedél, és meleg motornál egyszerűen leáll, kicsavartam a gyertyát és szikrát nem láttam, csak pici pattogásokat, lehet hogy az alaplapi kondenzátor adta meg magát, vagy esetleg más?2013. jún. 2. 20:03
1/11 anonim válasza:
Lehetséges, hogy az alaplapi kondenzátor adta meg magát. Múltkorában én is vettem egy új alaplapi kondenzátort, de a BOLTI, ÚJ kondi rossz volt. Pedig sehol egy horpadás, karcnem volt rajta, szerelés nyomai sem látszottak...
2/11 anonim válasza:
Lehet hogy az, de egyet aruljatok el nekem: Miert nem rakjatok azt a franya kondenzatort mashova? Nem szereti a meleget, nem szereti a razkodast, ergo semmi keresnivaloja nincs ott. Jomagam mar 10 eve nem birtoklok ilyen jarmuvet, de amikor volt is az volt az elso hogy a leallito vezetek ami ramegy a gyujtaskapcsolora(Slussz) megcsapoltam(ha jol emlekszem a gyujtaskapcsolon meg hely is volt fenntartva plussz csatlakozo formajaban, es egy jo testre raerosiettem a kondit. Igy a csere leegyszerusodott, kevesebb problema. Kulonben ha a gyujtotekercs bezarlatosodik ugyan ez.
3/11 anonim válasza:
Első vagyok. Azt elfelejtettem ugyan, de nekem is fent van akkumulátor fölött a kiskondi. Lehet hozzá kapni kis tartót(nekem még volt itthon is, de akár hajlítani is tudsz egy darab lemezcsíkból). Testet meg tudsz adni neki a vázról(belefúrsz, vágsz bele menetet és kész is.
4/11 anonim válasza:
Ahogy írták előttem is,a kondit fentre szereled ,így könyebb hozzáérni,de ha végleg meg akarod szüntetni örökre a gyújtás problémákat akkor rászereled az átalakítás nélkül felszerelhető gyári simson CDI (tirisztoros) gyújtást és akkor többé nem kell hozzányúlni.Nekem is ez van.
5/11 A kérdező kommentje:
a gyári cdi gyújtás mennyibe kerülne?
2013. jún. 4. 20:09
6/11 anonim válasza:
Használtan 5-6000Ft már kapsz. Gyárit.
7/11 A kérdező kommentje:
köszönöm a válaszokat, egyébként ha a gyújtótrafó a rossz annak mik a jelei?
2013. jún. 4. 20:19
8/11 anonim válasza:
Ha a trafó rossz akkor kihagyogat a gyújtás,rángat a motor.mintha le-le akarna állni,melegen leáll,és ilyenkor nincs szikra.Vagy egyszerűen se hidegen,se melegen nincs szikra.Érdemes egy trafót a szerszámosban tartani,vagy egy robogó trafóját rászerelni,az nem szokott meghalni.Viszont nálam még a 10 év alatt nem halt meg egy simson trafó sem.
9/11 A kérdező kommentje:
Melegen nincs szikra, illetve nagyon gyenge nem is lehet látni olyankor csak hallani lehet kicsi pattogásokat, egyébként leszedtem a gyertyapipát és a gyújtótrafóba illő végénél meg volt égve a gumi, és a pipában nem látszott a réz vezeték levágtam belőle az égett részt és majd ma kipróbálom, hogy jó lett e, lehet hogy nem érintkezett rendesen, de akkor nem tudom,hogy hidegen ez miért nem jött elő
2013. jún. 5. 05:46
10/11 anonim válasza:
Belerakod az 50-es gyújtótekercsét, és nem kellesz trafó. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!