A segítségetek szeretném kérni, hogy miért nem indul a mocim ami egy aprilia sr old?
Igen, lehet hogy már túl kicsi a kompresszió.
Ha szét volt szedve fel kelletett volna fúratni és rakni bele j dugót meg gyűrűket.
Ha a gyűrű ovális akkor jó eséllyel már a henger is oválisra kopott már. Tehát nem segítene rajta, vagy ha igen akkor is csak egy kicsit és ha be is indulna nem lenne ereje.
Az is lehet hogy rosszul van betéve a szimering, de attól még be kellene indulnia. Csak beállíthatatlan lenne a fals levegőtől(és persze szintén nem lenne ereje)
Üdv.
Közben csak nem tudtam nyugodni,és cseréltem dugattyú gyürüt.Ezután fecskendeztem benzint a dugattyúhoz,és nehezen de beindult.Most ott tartok,hogy több rúgásra indul de nincs alapjáratom.Ha elengedem a gázt leáll.
Ezt vajon miért csinálja ön szerint?
Egy kicsit gondolom javulhatott a kompresszió, de még mindig elég siralmas lehet. A hengernek nem volt válla? Nem nézted? (a henger tetejétől kicsit lejjebb egy perem)
Az alapjárat hiányát okozhatja ez. De magasabb fordulaton kevésbé érvényesül a rossz kompresszió. Tehát ha jó az üzemanyag ellátás akkor ha szépen húzod neki a gázt pörögnie kell szépen.
Az más dolog hogy ereje jóval kevesebb lesz. Meg alapjárat is esetleg akkor lesz ha azt jó magasra állítod.
Egyébként meg fórumokon nem szokás magázni, meg annyira nem vagyok öreg :D Szóval tegezz.
Hát a hengert és a dugót gyilkolod vele. De azoknak már úgyis mind1. A többi alkatrészek ki kellene bírnia.
Egyébként lehet hogy felesleges új hengert venni. Lehet olcsóbban jönnél ki ha felfúratod a következő javítóméretre. Aztán bele egy új dugó és gyűrűk, szépen bejáratod és olyan lesz mint újkorában :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!