Miért van az hogy Aprilia rs125-ösöm 120nál többet nem megy?
Ötvenesként használod és nem elég a 120? Na ezért szálltak rá az 50/125 témára... És mennyivel szeretnél menni mégis? 160-nal tartósan egy 125-össel, amin még rendszám sincs?
Az, hogy meddig van az óra csak tájékoztató adat - az autómban 240-ig van a skála, aztán kis szerencsével tud 190-et.
Ez egy kétütemű motor, nem olyan nehéz megkeresni a benzinellátással kapcsolatos problémákat: kitekered a gyertyát, megnézed a színét és meglátod kevés vagy sok a benzin. Szóval (mivel gondolom aluötvözetből van a hengerfeje) megvárod amíg lehűl, kiszeded a gyertyát, megnézed a színét. Ha őzbarna, akkor jó a keverék; ha sötétebb, akkor sok a benzin; ha világosabb, akkor szegény.
Ha "sport" "légszűrőt" (szándékosan vannak külön idézőjelben) teszel fel, amit találomra megvettél, akkor gyakoribb, hogy sok lesz a levegő a gyári fúvókán átjutó benzinhez.
Egy jó tanács:A sportlégszűrőt dobd el!
Én arra gyanakszom hogy nincs jól beállítva a benzin-levegő arány,vagy akár z is lehet hogy ki kéne mosni a légszűrődet benzinben,mert könnyen piszkos lesz és az elég keményen visszafogja a motort.
A karbit ha télire nem ereszted le belőle a benzint akkor tisztításra szorul,esetleg fúvókacserékre(meg akkor már a súbertűt is cseréld)
Ha darál lehet hogy gyújtás tiltás van benne,de akkor ezzel nincs is baj mert akkor nem teszed egy hulladékká ezt a mocit,mert ha állandóan csak pörgeted akkor elég megbízhatatlan járgány lesz belőle és állandóan az útszélén fogsz maradni vele.
Amúgy ha egy rs50-nek 120-ig van kiírva az órája szerinted annyi akkor a végsebessége is? :)
Köszönöm a választ, tudom hogy nem megy az rs 50 120,cask addig van ki írva én csak azért gondoltam mert meg lett csinálva profi módon az egész járgány 50-esként elfogadják ,azért gondoltam elektronikai folytásra,na szóval a gyertyát megnéztem sötét barnás szélén feketés ,szóval akkor sokat ,kap .
Meg még annyit hogy wd40el beúfjom a mosás után a szivacsot ,az elég neki ? :)
nem azzal van a gond hogy 120nál vége hanem az hogy észre vehetően darál ,és az nem egészséges :/
Köszönöm a válaszokat mindenkinek
Nem, a szivacsos légyszűrőnek nem elég a WD40. Vagy tegyél fel gyárit (amit gondolom adott km-enként cserélni kell) vagy vegyél spray-t a szűrődhöz.
De hagyhatod így is: a beszívott por kiválóan gyorsítja a henger és egyéb alkatrészek kopását. Valamiből az alkatrészgyártóknak & gépműhelyeknek is meg kell élni.
arra jutottam hogy elnéztem amotorral szaki emberhez,és mondta hogy nem a fúvókával van a baj, hanem a sport levegő szűrő nagyon nem okés ,
gyárit minden igaz a héten szerzek,
mondjuk mikor megvettem akartam is lecserélni de most már biztos hogy lefogom .
azt utálom legjobban fő fúvóka bele van írva 90es mondom mi a fene ,34es delortoban ,aztán megnéztem jobban méretre 130as .
szóval mindenkinek köszönöm , levegő szűrővel lesz a baj
Utcsó téged palira vettek a zsandárok! :)
Hang alapján nem csinálnak ezek semmit csak átvágnak.Nos felteszel egy 50ccmre olyan kipufogót ami nagyobbat szól mint egy suzuki hayabusa :) Nekem ezért anno sosem szóltak.Amire kiváncsiak hogy mi van a pappíron,és mi van rányomva a hengerre,ha gyanít valamit beküld a kpm vizsgára vagy a helyszínen van kpm mellette és akkor bukta.Amúgy meg csak úgy ők sem küldhetnek el kpm vizsgára szerintem.
Haveromnak van egy 60/4 es Simsonja és úgy szól mint egy cr250es és nem túlzok :D
Szóval hang alapján ... bújanak el ,rs-emnek meg kb olyan hangja van hogy szitne hallani nem lehet, mély .nem visít
azért megbocsáss de tudtommal az ilyen nem egészséges a motornál én nem száguldozni akarok vele,De jobb lenne ha tudnám meny ennyit nincs gond vele és punktum,
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!