Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » MERCEDES-BENZ E 220 D Classic-...

MERCEDES-BENZ E 220 D Classic-t 500 ér megéri megvenni?

Figyelt kérdés
Ha keresek egy viszonylag jól kinézőt ennyiért valami 2,2-es dízelmotorral. Mennyire megbízhatóak? Ill milyen a fogyasztása?(kezdő vezető vagyok elég lájtosan megyek)
2013. máj. 27. 11:57
1 2 3
 11/27 anonim ***** válasza:
Nem biztos hogy a másfél millás ilyen kocsinak nem lesz baja. De ez nem véletlenül ilyen olcsó. A hirdetésből nem derül ki hogy mi van vele, de a nyakamat rá hogy rövid időn belül ráköltenél még vagy 6-700 000-et. Ráadásul amíg a javítási költséget összegyűjtögeted addig jóformán nem is lesz kocsid. De ha neked a pénzeden felüli kocsi kell akkor hajrá, vedd meg. Hozzátenném hogy az én B vectrámban is van ekkora hely ha neked fontos a tágas utastér, és kb harmada, negyede javítása.
2013. máj. 27. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/27 A kérdező kommentje:
Az lehet h. tud ennyit és olcsóbb a fenntartása de az akkor is csak egy opel marad...
2013. máj. 27. 13:16
 13/27 anonim ***** válasza:
50%

500-ért ezt? Ha kicsit grízes az autó - biztosan van vele valami, ha király lenne akkor még magyar papírok nélkül is minimum kétszer ennyi lenne az ára - akkor már leírták, erre ráverheted még simán a vételárat.

Ha van a vételáron felül egy millád, hogy lepapírozd, rendbe szedd akkor megéri belefogni. Bár annyiért már kapni normálisabbat is . Havernak hasonló van, E300D avantgarde . Ha ennek szép, akkor arra vajon mit mondanál ? :D

2013. máj. 27. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/27 anonim ***** válasza:
65%

ma 13:16

Sajnálom hogy lenézed az opelt. Pedig szerintem az én opelom még jobb is mint ez a merci ami 439 000-be kerül. És azt is sajnálom hogy úgy nyilatkozol róla hogy "az csak egy opel", pedig normál állapotú mercire mg nincsen pénzed. Vagy addig nyújtózkodj amíg a takaród ér, vagy egy darabig fázni fogsz. De ha megveszel egy 1.5 millás kocsit szar állapotban 400 000-ért akkor majd magadtól is rájössz.

2013. máj. 27. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/27 A kérdező kommentje:
Nem nézem le de az nem olyan szép mint ez. Meg annak 0 presztizsértéke van..ez mégis csak egy merdzsó :) Ha a gatyám rámegy is ilyen kocsim lesz.
2013. máj. 27. 15:10
 16/27 anonim ***** válasza:
55%

Ilyen hozzáállással bizony rá is fog menni a gatyád...

Nekünk Opelek, Skodák voltak a családi autóink amíg nem lett pénzünk egy 3-as BMWre. Túléltük.

2013. máj. 27. 15:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/27 anonim ***** válasza:
50%
Innentől fogva nincs miről beszélni és a kérdés is feleslegesen lett feltéve.
2013. máj. 27. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/27 anonim ***** válasza:
50%

Szép autót akarsz vagy jó autót? Ha szépet akkor vedd meg.


Bár hozzátenném hogy neked nem tetszik a B vectra (szerintem szép), nekem tetszenek a mercik, de ez a típus az egyik legrusnyább közülük.

2013. máj. 27. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/27 anonim ***** válasza:

Én ugyanúgy ezzel az elhatározással (kivéve a presztízst) vettem egy E 300 D (w124) Mercedest 2 éve 520 ezer forintért, klímával, 21 éves életkorommal. Azóta eladtam.

A W210-es széria a Mercedes azon típusa volt, ami óriásit rontott a márka megítélésén. Olyan apró hibák tömkelege jellemezte és jellemzi a típust, ami nemhogy a márkához, de semelyik másik autó minőségéhez nem méltó. Iszonyatosan rohadnak, sok az elromló, és gyakorta javíthatatlan (vagy súlyos tízezrek- százezrek árán javítható) hiba. A 220 D-ben két dolog jó: A W124-estől örökölt futómű, és a faék egyszerűségű motor, bár azért, hogy ne legyen ennyire vidám a történet, a Lucas adagoló természetesen sokszor elromlik, és ezt általában Bosch adagolóra való cserével orvosolják. Talán lehet annyi szerencséd, hogy már lecserélték, mert a többségükben már bedöglött.

Önmagában azonban az, hogy a W210 nem méltó a Mercedes névhez, az is hozzájön, hogy 500 ezerért már Mercedest sem lehet normálisat találni, de az teljesen biztos, hogy a vétel után egy 100-150 ezer forintot ráköltesz, hogy egyáltalán használható legyen: folyadékok, fékek, akkumulátor, tárcsák, kuplung stb. Tehát eddig 800 ezernél tartasz. Ekkor még mindig nem lesz teljesen jó az autó, bár arra elég, hogy pár hónapig a lányok előtt villogj vele. Azonban a múló örömöket a keserű valóság váltja fel (A W210 esetén ez hatványozottan igaz). Teljesen biztos, hogy valahol lesz szivárgás, recsegés, nyöszörgés, amit ha nem orvosolsz, akkor még drágább hibák tömkelege fog előjönni. Ha évi 5-6 ezer kilométert mész, akkor lehet, hogy csak évi 200 ezer forint környékén lesz a szervizelés (alsó hangon), de ebbe nem számoltad bele a karosszériamunkát, ami egy 500 ezres (tehát 1000%, hogy ex-taxi, millió kilométeres) Mercedesnél szükséges (értsd: kiesel az alján). A karosszériamunka, ha becsületesen megcsinálod, akkor rengeteg pénz, több százezer forint is lehet, ha nem, akkor sűrűn kell csinálnod, tehát sok pénz. Persze mindezekhez az összegekhez hozzá kell venni az apróságokat, mint a gumi (R15-ös van rajta, darabja 15 ezer körül van), kipufogó (20 ezer forint körül), esetleg a komplett elektronika orvoslása (százezrek), illetve a rommá tört karosszéria eladhatóvá tevésének céljával újrakomponált karosszéria (mert ilyen árban biztos, hogy széttörték már egyszer, ha nem, akkor az nagy szerencse) járulékos költségei: beázó tető, lámpabúra stb.

Summa summarum: Ha nem szeretnéd, hogy 1-2 éven belül pontosan a vételárnak megfelelő összeget ráköltsd az autóra, akkor ne vegyél se W210-et, se W124-et, se W202-őt. Ha mégis veszel, akkor egészen biztos, hogy 1 éven (vagy még annyi se kell) belül egy Opel Astra is minőségibb benyomást fog kelteni, mint a Mercedesed. Nem hiába írom azt, amit írok: A helyzetünk ugyanaz volt, ugyanúgy nem hallgattam meg a jó tanácsokat. Végül pedig beláttam tévedésem. Az ok egyszerű: Egy normális állapotú kocsiért elkérik a több pénzt, nincsen tuti vétel. Nincsen.

Ha mégis Mercedest szeretnél, akkor az egyetlen alternatívát egy W201-esben látom. Bár itt is jelentkezhetnek hibák, ám a konstrukció egyszerűségéből, a jó összeszerelési minőségből, az olcsó és bőséges alkatrészállátásból kifolyólag lényegesen olcsóbb a fenntartása. Csodát nem lehet várni, de ennyiért azért már ki lehet fogni egy normális darabot, ráadásul igényesebb állapotban, mint egy W210-est. Ha mégis a W210 mellett maradnál, akkor gyűjts kétszer ennyit és akkor esetleg, bár ugye ennél a típusnál nem lehet tudni.

Egy pár- szerintem- normális 190-es

[link]

[link]

2013. máj. 27. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/27 A kérdező kommentje:
418 ezer km?? Szerintem ez szarabb mint amit én néztem...am lehet igazad van de azért tuti nem ilyen vészes a helyzet...ha vannak is hibái amennyit én megyek vele nemhiszem h. nagyon hamar előjönnének. Meghallgatom ha jó hangja meg nincs szétrohadva az alja stb és nincsen mindenféle olaj szétfröcskölve a motorján akkor csak nem lehet rossz vétel.
2013. máj. 27. 21:23
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!