BMW E34 535i vélemények?
legyen tartalékba pár százezer forint, de amúgy jó kis vényóc.
egyik bömös fórumon egy ugyan e39, de 535i-s leírta miket költött és mennyiért. E34-be se sokkal olcsóbb. Ezt kb 2 év alatt.
"szíj + feszítőgörgők csere 50000ft
221870km hátsó főtengelyszimering házzal 21855ft
Szervócső 10890ft
9l váltóolaj 35820 ( 3980ft/l)
Munkadíj a fenti 3 tételre ( főtengelyszim+stb.) 50000ft
Átírás 120000ft
Szelepfedéltömítés+olaj+alsó karter tömítés csere (anyag+munkadíj) 78000ft
Termosztát 19000ft + csere 10000ft
Lambdaszonda 49000ft"
mellette pár dolog hogy pixelhibás lehet az ötösöknél sajnos gyakori illetve pár elektromos hiba. Egy V8 nagy hőt ad le, egymás után rohadnak el a múanyag részek a motortérben. Van ismerős aki e34 40i-t újítgat vagy 1 éve, és milliós költségnél jár mert ha valami jó, akkor más esik, rohad szét.
ja és kimaradt pár dolog:
hengerfej karbantartás 70000
hidrotőke
blokktömítés
váltó olajhűtő csövek 56 ezer
gumibakok, tartóbakok
szinterezés
szimmeringek
stb...
Úgy tudom, hogy ez (M30B35) egy legendásan elnyűhetetlen motor, láncos vezérléssel, hidrotőkék nélkül. A szelephézagra gondolom érdemes ránézni, beállíttatni, mert ismerve az átlagos tulajokat, azt sem tudják, mi az. Talán annyi baja tud lenni, hogy el tudja törni a szelephimbát, de nem hiszem, hogy ez normál használatnál jellemző.
Az E34 nekem nagy favorit, nagyon jól összerakott autó. Ha szép állapotút találsz, akkor nagyon fogod szeretni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!