Skoda Octavia II 2. 0 pdtdi mennyire megbízható?
Motor, Futómű, váltó, elektromos dolgok?
Mennyi az az ár amennyiért már megbízhatóakat lehet kapni?
Jó lenne ha kombi lenne és vonóhorgos. Jó lenne ha nem kellene sokat költeni az alkatrészcserékre, tehát nem egy leharcolt példányt szeretnék, de külsőre nem baj ha törött vagy karcos stb..
A 2.0 literesekkel baj van . És az a baj amikor hozzájutsz kiautozzák belőle "költségmentes " km-t ...
Használtan ,időzített bomba ...
Ha tuti a beszerzési forrás csak akkor ülj bele !!
1.9 pdti-t vennék.
Nem igaz hogy a pdtdi rossz.
Ha egy jól visszaellenőrizhető autót találsz vedd meg.
Árban azért elég nagy a szórás.
Ezeknek az autóknak a nagy része céges volt, közel 200ezerhez,de ha karban tartották,sokat elmegy.
Futómű, váltó, elektronika nem problémás.
Egyedül a pd elemekkel lehet gond. 4 db van benne, db ára 50ezer körül van,de ritkán kell egyszerre cserélni.
Kettőstömegű 160-180 ezret elmegy,de jól hallható előjele van.
Árban mi az elképzelés?
pl ez: [link]
mondjuk ez elég olcsónak számít de olyan 1.7-1.8 millió körülire gondoltam.
Az nem baj ha egyszer rá kell költeni pár 100e-t csak ne legyen az h hol ez hol az a baja.
Porlasztókról tudok h bajosak szoktak lenni de azt 1x kicserélem és utánna nincs gond vele. Inkább az h gömbcsuklók, féltengelyek, teleszkóp, elektromos ablak, klíma ne romoljanak el felváltva minden héten valamelyik hanem legyenek megbízhatóan működőképesek :)
Én úgy tudom hogy megbízható! TDCI -t jobban szidják.
Egyébként még tetszik a VW passat V 1.9 tdi, Az audi A4 1.9 tdi és a ford focus 1.8 tddi
3# jól írtad le
max annyi kivetésem van hogy a kettőstömegű lendkerék elmegy 300 ezret is hang nélkül de igaz használatfüggő
és tény hogy több baj van a 2.0 sokkal mint az 1.9 ekkel, főleg ha siemens pd elemes
De tényleg nehéz jót kifogni ha nem vagy hozzáértő akkor vigyél magaddal szakit
Futómű: ezek az autók már "osztott lengőkaros" (én igy hívom D) tehát több lengőkarja van. Egy suzuki hoz képest drágább az alkatrészei de nem vészes mert sok van belőle(autó vw konszern) .
Ha vásárolsz autót én azt szoktam mondani ilyenkor hogy olyat nézél ki amit nem rég raktak fel, mert gondolj bele ha már egy hónapja (vagy több)fent van akkor már valószínűleg többen is látták és mégis ott hagyták. És ne azonnal a héten vedd meg hanem várj()ha tudsz) vele és várd ki egy jobb fajta autó ami tényleg jó és árban is ott van amilyet szeretnél
Öszinte leszek skodákat sosem néztem ezért nem írtam árat mert nem tudom hogy hol mozognak árban. Az szinte biztos hogy a legolcsóbbak általában hulladékok(ritkán van kivétel)
A vonóhorgot nem értem, mert ha nincs akkor te is el tudod intézni hogy legyen . ha jól emlékszem 30 ezertől már vannak hozzá. De énszerintem 50-60 ezerbe már lehet hogy betenné valamilyen szaki vonóhorog árral együtt (sajnos az igaz hogy nem tudom hogy már Can-esek e mert az megdobhatja az árát egy picit)
7#
én nem pontozlak le de:
A pd-s motorok sajna azért áldozodtak le mert nem birta valamelyik euros normát(igaz elég nyomos ok)
A többi gyártó pedig azért nem hajlott a pd felé mert a vw megvásárolta a bosch től a gyártási jogot (vagy mi D)(legalábbis én így tudom)
A jó magyar gázolaj: pont hogy a cr -eseket még inkább érzékenyek a gázolajra mint a pd (igaz az adagolósokhoz képest érzékennyebb a naftára a pd-s is) Saját tapasztalat hogy a saját autónknál már 300 ezer km van benne és még semmi baja. Inkább az a probléma hogy sok kocsi vissza van pörgetve (lehet hogy többször D) így ki tudja hogy hány km van benne
Abban teljes mértékben igazat adok hogy nem olcsó mulatság a pd, elem, de hát ez van D
leállították...persze,mert már tizen éve piacon van.
Amiben siemens pd elem volt, azt többnyire gariban ki is cserélték.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!