Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Keeway hurricane 50 robogó?...

Keeway hurricane 50 robogó? (többi lenn)

Figyelt kérdés

mindenki szidja ,hogy olyat ne vegyen az ember mert ,hogy milyen sz*r, de ez igaz akkor is ha én 0 KM-esen veszem szalonból ?

miért sz*r ? hamar szétmegy a motorja vagy mi a baj ezekkel ?

[link]


erről lenne szó


vagy ez ?

[link]


vagy milyen 50 es robogók vannak ami újonnan (garanciális) 150-200E ft?



válaszokat előre is köszönöm !!!


2013. máj. 23. 21:41
 1/4 anonim ***** válasza:

Egyik ismerősömnek ugyan ilyen motorja van, de neki 10.000 km-nél megállt a tudomány. Másiknak is keewaye volt, de nem tudom milyen típus, de az meg 8.000 hengerfúratást kért, pedig teljesen normálisan használta!

Nekem van egy Peugeot Speedfght 2-őm amibe 50.000 km van és vízpumpán és kopó alkatrészeken kívül semmi mást nem kellett rajta cserélni, de többi srác Aprilia-ja, Yamaha-ja is már 20.000 km felett van, de semmi baj nincs velük.

A gariról annyit, hogy pont addig tart, ameddig a motor még használható.

2013. máj. 23. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Hy!

Szerintem ha szalonból viszed ki a fojtást benne hagyod és normálisan hajtod,karban tartod,szervizeled akkor nem hinném hogy problémás lenne egy 0kilóméteres.

Használtba ilyet már kockázatos venni,az ilyen keeway,kymco ezek olyan márkák amik fel nem érnek a yamaháig az alkatrészek mínőségében.

Egy havernak kis 4ütemű auchanban vette a robogóját 3 év alatt csak gyertyát cserél és egyszer elszakadt útközben a szíja(megjegyzem cserélni kellett volna időben neki).

Ha esetleg később akarsz nagyobb motort akkor azt mondom inkább szerezz be egy simsont,azt még könnyebb szerelni is és anyagot is találsz hozzá bőven a neten,szóval ezzel el lehet kezdeni egy igazi motoros életet,mert ha az útszélén kell gyertyát cserélni(mert ez bárkivel megeshet,bármilyen motorral),ne kelljen tizenezrekért szerelőt hívni.

Ha viszont nagyon hosszú távra szeretnéd ezt a kis mocit akkor ha nagyon vigyázol rá,garázsban parkolod,télire előkészítve elrakod,szervizeled a kötelezőket is akkor jó ideig tudod használni,de ha már sok a baj vele akkor el kell adni.Amilyet érdemes venni:Négyüteműt ,mert az kevesebbet fogyaszt,és kevésbé kopnak az alkatrészek,de ha kétüteműt veszel amire figyelj oda nagyon hogy mindig jó mínőségű 2t olajat használj és sose ürüljön ki a tartály.Ezeknél talán a 2t egyszerűbb szerelni,jobban pörögnek,viszont többet fogyasztanak.Ha tudsz választani akkor 4t robogót vegyél,mert ahoz nem kell drága olajat sem venni és a kipufogó rendszered is tiszta marad.

150-200ért ezeket megéri mert a noname kínai az is megvan 120-150 ezer,és ahhoz asszem gari nincsen.

Majd sok sikert hozzá,és széles utat!

2013. máj. 23. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

nekem is ilyen hurricane robim van, már 2 éve, használtan vettem, bár csak néhány 100 km volt benne.

Teljes mértékben elégedett vagyok vele, sosem robbant le, 200km-t lementem vele egy nap alatt és semmi baja nem volt.

Szerintem megéri, bár arra figyelj oda, hogy a kopó dolgokat a szervízkönyvben meghatározottak szerint cseréld, de az alkatrész viszonylag olcsó hozzá.

Ha betartod az alapszabályokat, és rendesen szervizeled akkor nem lehet gond.

2013. máj. 23. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

elöször is: a Kymco nem kínai, és nem szar. elég jószínvonalon van.

A a keeway és társaival az egyik gond, hogy megveszed x összegért, majd 2 év használat után x\2 összegért (se) tudod eladni. Magamról tugom, hogy ha motort nézek, és névnek keeway, jinlun, sangyong, adams, yamasaki, adamoto... van beírva, még ha ingyen adják, se nézem meg.


A másik gond: volt Keewayem (név szerint egy TX50 SM) 0km-sen, szalonból, és tudom, mennyire "megbízható". Semennyire. Szintetikus olajat használtam, és a motorral normálisan közlekedtem. 8000km után szervizben nyakamba akasztottak egy 650€-s cechet: gyertya, hengerfej, tömítések, dugattyú, gyürük, henger, persely, hajtókar, fötengely, csapágyak, szimeringek, hátsó, elsö lánckerék, lánc, láncfeszítö... jó mi? Egész motor új, csak a váltó maradt eredeti. Továbbá az a 8000km sem volt ám zökkenömentes. Volt lánccsere, karbibeállítás (40km után, mert gyárilag rosszul volt beállítva), olajadagoló beállítása, kipufogótisztítás, kuplungcsere, na meg pár gyertya... olyan volt, mint egy rémálom. Egyáltalán nem szerettem meg, és annak ellenére, hogy csak a vételár harmadáért sikerült eladni 2 évesen 10000km-vel, örülök, hogy elment. Nagyon kevesen érdeklödtek iránta még úgy is, hogy piszkosul olcsón hirdettem meg, mert aki egy kicsit is benne van a motorozásba, annak a 10parancsolata tartlmazza, hogy kínait nem veszünk... Ja, és a váltó is nagyon durva és pontatlan volt. Most van egy 125-ös Hondám róla elmondhatom, hogy jó motor (20 000km alatt soha nem hagyott cserben!). Ajánlom, hogy végy egy kalapácsot, és verd ki a fejedböl az új Keewayt, és nézz egy használt Hondát/Yamahát!

Üdv!

2013. máj. 24. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!