Mi szívhatja le az aksit? Ismerősöm vett magának egy 2005-ös focus-t és feltöltötte az aksit és reggel mikor indult volna nem indult, mi az ami éjszaka le tudja szívni ennyire az aksit egy éjszaka alatt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem kizárt ,hogy döglött az aksi...
Meg kell mérni ! Terhelő teszterrel ..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Lehet hogy szar az aksi.
De ha mésem akkor vegyétek le az akkumulátor egyik saruját, as multiméterrel mérjetek áramerősséget akkor mikor elvileg minden fogyasztó ki van kapcsolva. Ha csak 1-2 tized ampert mértek az normális mert a rádió memóriája meg hasonlók fogyasztanak kevéske áramot, de ha közel 1 amper mértek vagy annál is többet az valami gubancra utal. Mérés közben ne felejtsétek el becsukni az ajtókat a világítás miatt, és a motorháztető alatti riasztó gombját nyomjátok be (márha van benne). Ha magas fogyasztást mértek akkor kezdjétek el sorban kiszedni a biztosítékokat, és amelyiknél megszűnik a magas amper, az a biztosítékhoz tartozó fogyasztó a ludas. A biztosítéktábla burkolatán rajta szokott lenni hogy melyik biztosíték mihez tartozik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Bár régi a kérdés, hátha beleszalad valaki:
4/5-re: az az "egy-két tized amper" az valójában egy-két század, azaz 10-20 (30) mA!
Egy-két tized amper (100-200 mA) már leszívja akár egy-két nap alatt az aksit!
A többi egyébként amit leírtál az úgy korrekt! (Én is végigzongoráztam ezt...)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
# 6
4-es vagyok. Nem vagyok nagy szaki elektromos téren, csak nekem is volt hasonló bajom, és utánaérdeklődés után így keretem meg én is a bűnöst a kocsiban. Az Ampert valóban lehet hogy elírtam.☺
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!