Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Azt mondták a sebvesség...

Azt mondták a sebvesség megfogja a kocsit, és nem gurul el. Hát nem így történt! ÁTVERTEK?

Figyelt kérdés

ezt tanították KRESZen is, hogy ha nem húzom be a kézit, de berakom mondjuk 1esbe, ha hátrafelé lejt az út, megfogja.

Na ma kipróbáltam,. beraktam 1esbe, engedem fel a féket, és elkezdett gurulni a kocsi...

Nem fogta meg!

Átverés lenne?



2013. máj. 21. 20:16
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:

Ez azért fura, mert én elég dombos vidéken lakom, és mindenhol simán megfogja a sebesség (mert ugye először a motor kell hogy fogja, utána a kéziféket behúzni).


Persze csak álló helyzetből, ha kicsit is mozog és úgy engedem rá a kuplungot a lendülettől persze, hogy átugrál. Esetleg ezt csináltad rosszul. Vagy lehet, hogy túl kicsi a motor és ezért kicsi a kompresszió??

2013. máj. 22. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
31%
tökmindegy mekkora a motor...
2013. máj. 22. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 anonim ***** válasza:
75%

Nekem az autóm gyári kezelési útmutatójában az áll, hogy ha leparkolok, minden esetben húzzam be a rögzítőféket.

Én hiszek a leírásnak. Gondolom nem hülyék tervezték az autót. Évek alatt soha semmilyen hátrányom nem lett még abból, hogy behúzom. Be sem fagyott még soha.

2013. máj. 22. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
ez a motortól is függ, egy 3 ezres dízelmotor átforgatásához sokkal nagyobb erő kell mint egy 800-as benzines kávédarálóhoz
2013. máj. 22. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
Nagyon nem tesz neki jót, ha átforog. Az sem tesz jót, ha először sebességben hagyod, hogy megfogja és csak azután húzod be a kéziféket.
2013. máj. 22. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:

Sokáig én is ezt hittem. Aztán a totalcaron olvastam pár éve, hogy azért csinálják így a nagyok, mert ha valami miatt tönkre megy a kézifék, akkor utána megindul az autó, és ha lendületben van átugorhat a motor és nem áll meg.


De ha valami miatt átugrik a motor, még mindig ott a kézifék, hogy megfogja. Az pedig, hogy árt neki, hogy a váltó fogja általános tévhit (én is ezt hittem). Bevallom, vártam is ki fog belekötni először.

2013. máj. 22. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
Én 12 évig szinte mindig úgy parkoltam a kocsival hogy csak sebességbe raktam, ritkán húztam be a kéziféket, semmi probléma nem volt belőle. Sőt a zsír új kocsimat is sebességbe teszem és úgy parkolok le vele.
2013. máj. 22. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:

Én meg mindig kézifékkel. Kivétel ez alól a meredek utcák. Ott kézifék + sebesség + szegélynek kormányzás.

Másik kivétel pedig otthon a garázsban. Ott se sebesség, se kézifék.


Rövid távon nem lesz baja, de évtizedek alatt szerintem nem jó, hogy folyamatosan terhelve van a hajtáslánc.

2013. máj. 23. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:

hajtáslánc miért van terhelve attól hogy fogja az autót? nem forog semmi, nem súrlódik, nem kopik...

viszont a bowden szeret megnyúlni ha állandóan feszítve van...

2013. máj. 23. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
semmi baja nem lesz ha sebességbe van... nem terhel semmit. ez hülyeség
2013. máj. 24. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!