Megszereztem a jogsit M kategóriából. Milyen motrot vegyek?
Igen, valóban nem szabálytalan, csak éppen életveszélyes és csak a leg retardáltabbak csinálják.
Először is 110-el te maximum autóúton vagy sztrádán közlekedhetsz - de mivel az párhuzamos közlekedés, te egész nyilvánvalóan egy mezei főútról beszéltél, ne adj isten városon belül. Városon kívül sem előzünk kilótízzel végig egy sort ész nélkül, pont a hülyék miatt. Városon belül meg pláne nem.
Az meg önmagában komikus, hogy ki akarsz oktatni a KRESZről, mikor azon sírsz, hogy gyorshajtás közben majdnem elütnek.
100-110-es tempónál ,szerintem akkor is fel kell készülni mindenre.
Saját tapasztalatom hogy vannak autósok akik észre sem vesznek mert nem egy autónyi helyet foglalunk el.Én ha látom hogy elöttem ki akar valaki kanyarodni akkor már húzodok a másik oldalra távolabb tőle és fel is készülök rá ha még is kihajt elém valami idióta.A másik fele amit a nők szoktak leművelni,mintha részegek lennének úgy jár az autó 1-1,5métert.És még arról nem is beszélve hogy vannak az idióta drága BMW,Mercedes és társaik akik nem csak a kocsit vették hanem a jogsit is és azt képzelik hogy tudnak vezetni,ja meg simán rádtolják a kocsijukat oldalról.NA a lényeg hogy nagyon sok tényleg nagyon sok a vakegér ezért ők egyben a mi felelősségünk is mert nem ülhetünk úgy motorra hogy azt hisszük hogy mindig szerencsénk lesz.Oda kell figyelni mindenre és ésszel kell motorozni.
Viszont mostanság azt kell hogy mondjam hogy a kis pisiseken kívül javult a vezetési morál,jobban odafigyelnek ránk az autósok és ezért respect nekik!
Amúgy a földúton többször esnek el minthogy aszfalton boruljanak! :)
Széles utat,teli tankot!
#15 ha 90 a megengedett sebesség akkor 104-ig mehetsz fénykép nélkül, mellesleg nem az 10 km/h fog dönteni róla hogy meghalsz vagy túléled ha borulsz
egy ismerősöm pontosan ilyen előzés közben vesztette életét, városban előzte a 30-40-el haladó sort, 60-nál többel nem ment soha városban mert nem akart csekket, kivágódott a sorból elé egy autó, elrántotta a kormányt és az út másik oldalán parkoló autóba csattant... a féknyomok és a motorban/autóban keletkezett kár alapján az ütközéskor kb 40-el ment (helyszínelők állapították meg) és a helyszínen meghalt... véleményem szerint teljesen mindegy mennyivel mész, bármikor eshetsz rosszul. Én már forgalmas úton nem is közlekedek soha motorral, pedig az enyém csak 50-es enduro tehát nehéz lenne száguldozni, de inkább autóba ülök... terepezni viszont szeretek, és szerintem ott sokkal kisebb a veszély, nyilván el lehet csúszni a sárban/gödrökön/köveken, de inkább horzsoljam le magam a bokorban minthogy egy kocsi alá kerüljek...
HA valaki terepezik az általában csapatja is,és nem csak horzsolásokat szerzel.A másik fele pedig,ha kint vagy a világ közepén egy bozótosban egyedül motorozol,sőt ha van társad az sem mindig biztos hogy segítséget jelent,mert ha ki kell hívni a mentőket,le esel egy szakadékba,felnyársal egy fa.A lényeg ha már esel akkor baj lehet.Természetesen normális páncélzattal kilehet a sérüléseket védeni,de lehet az ember ugyan olyan szerencsétlen is mint forgalomban.
Amúgy városban jobb egy fokkal vezetni,mert az ilyen faluk közt meg vidéken rosszabbul vezetnek az emberek és kevésbé figyelnek ránk oda.Ha a forgalomba beilleszkedsz szerintem kevesebb bajod lehet mint ha terepeznél.Ezt nem azért írom hogy áttérítselek az aszfaltra,hanem azért hogy jobban be kell öltöznöd mint hinnéd.
# 17
A gyorshajtás tényét nem fogja legalizálni az, hogy hol csattan a fényképezőgép.
Az meg pláne röhejes, hgoy "azon a 10 km/h semmi sem múlik". Majd mikor 2 cm-re állsz meg egy elég kikanyarodó autótól vagy 20 centire beszállsz az utastérbe fejjel akkor érezni fogod, hogy lehet mégis számított az a 10 km/h.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!