Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megszereztem a jogsit M...

Megszereztem a jogsit M kategóriából. Milyen motrot vegyek?

Figyelt kérdés
Valami krosz- motorra gondoltam, de ne használt, és 220 000 Ft.-om van rá!
2013. máj. 17. 22:58
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:

Nekem 1 millám van, és új autót akarok, mondj egy szalont ahol annyiért adnak!

Egyébként még a kínai szarok se férnek bele ennyiért újonnan. Szóval szerintem vidd lejjebb az igényeket kedves álomvilágban élő kérdező.

2013. máj. 17. 23:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
Ennyiért már kapsz majd 13 éves Apriliát és 17 éves Yamaha DT-t, persze használtan :D
2013. máj. 17. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:

Krosz motorra minek egyáltalán jogsi?

Közúton úgyse közlekedhetsz vele, nem alkalmas rá...

Rendőr rögtön kiszedne aztán fizethetnél szépen.


Na meg újonnan, ennyiért nem fogsz találni.

2013. máj. 17. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
100%
szerintem endurora gondolt, csak 14 éves... de egyébként derbi senda, yamaha dt, aprilia pegaso/rx, honda mtx, ilyeneket nézegess, talán ár/érték arányban a sendák a legjobbak, elöl-hátul tárcsafék, 6 sebesség, vízhűtés, több nem is kell... újat felejtsd el ennyiért ,ezek 700 ezer körül kezdődnek újonnan...
2013. máj. 17. 23:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:

[link]

Az az igaság hogy ebben a kategóriában jó krossz motort nem fogsz venni(ha csak nem szalonból tolod ki)

Talán a KTM-nek van olyan mocija ami jó és megbízható lenne de azt nem fogod megfizetni szerintem.

Szal tökmindegy hogy mit veszel ,mindegyikkel leszs bajod.Viszont törekedhetsz arra hogy jó állapotú motort vegyél és vigyázva használd,ha nem egy széthajtott gépet veszel és vigyázol rá akkor sok problémád nem lessz velük.

Nos mire figyelj oda?

Ne legyen tunningolva,lehetőleg minden gyári legyen,km óra állása sem mindegy.Könnyen kell indulnia,nem szabad csattognia,zörögnie,,ciripelnie,kattognia,fémes csiszolódó kopogó hangja ne legyen.Próbáld ki,a váltásnak könnyen kell mennie minden fokozatban,a kigyorsításnak is könnyűnek kell lennie.Ha ápolt szép motort veszel arra valószínűleg vigyáztak is rá,szal gányolt karcos gépeket nem biztos hogy érdemes venni.

Ha van rajta horpadás ,esés nyomok,nézd meg a vázat hogy nincs e elcsavarodva,ha 2t kérdezd meg hogy milyen olajat használ(helyes válasz szintetikus 2t).

Amire tegyél félre pént:a biztosításra,kb 5ezer forint egy évre,és ha tudsz vegyél teljes vértet mert az erdőkben könnyen átnyársalhat akármi(ezeket használtan is találsz neten),bakancs is kötelező mert a boka az első ami könnyen törik.

Úgy nagyjából ennyi,remélem tudtam azért valamennyit segíteni.

Széles utat és gumifákat!

2013. máj. 18. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:

# 6/6

Tudok egyet,csak el kell hozni a jelenlegi tulajától :)

Most miért fikázzátok hogy ennyi pénze van rá?Nekem ennyim se volt arra hogy motort vegyek!Általában annak van pénze a nagyobb motorokra aki nem dolgozik meg érte!

2013. máj. 18. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:

kezdjük ott, hogy 50-es krossz nincs is, max a pocket gyerekmotorok, az igazi krosszgépekből 80-as a legkisebb és sokkal erősebb mint az 50-es utcai motorok, viszont azt nem viheted közútra... 50-es csak max enduro van ami krossz jellegű, de sokkal "szelídebb"...


újonnan meg nem kapsz semmit ennyiért, ócska kínai tescos robogót talán, de sztem egy 2006 körüli géppel is jól járnál, pl az alu vázas derbi senda már rohadt jól néz ki...

2013. máj. 18. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
Alu vázas földútra?Első esés után dobhatod a vázát,szerintem.
2013. máj. 18. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
érdekes a gondolkodásod utolsó... szerintem ha eltaknyolsz az erdőben akkor leginkább elsüllyednek a kiálló dolgok a földben/sárban, ha aszfalton dobod el akkor meg görbül vagy törik minden. szerintem...
2013. máj. 18. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:

Erdőben nem csak sár van meg föld! :)

Veszélyesebb mint az utcai motorozás ,mert ha nem vigyáz az ember egy hegytetőn simán szakadéknak mehet,árokba lehet vele esni,fának lehet neki csúszni,sőt egy kiálló faág fel is nyársalhat.Jó oké nem azért megy ki az ember hogy taknyoljon,de azért valljuk be hogy a krosszosoknál jobban oda kell figyelni a porban való csúszkálás miatt.Szóval nem látom előnyét az aluváznak ha csak nem pályára akarod használni mert ott minden gramm számít.

2013. máj. 19. 06:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!