VW Polo 6N2 2001 1.4 75le. Problémám: Eléri a 80km/h-t utána egyik-pillanatról a másikra átvált kb 1 hengeres üzemmódba. Gázadásra nem megy 3000 felé a mutató és nem gyorsul. Ha megállok vele és próbálok elindulni, ráz a kasztni és alig megy. Ötlet?
Figyelt kérdés
Check engine lámpát nem tudom ellenőrizni, nincs benne. Ha leállítom és 2-3 perc múlva indítom, semmi baja megint. Ötletek?Hozzá kell tennem hogy ideiglenesen egy 1 literes váltóját kapta meg amíg nem hoznak németből belevalót.
Rádugtuk gépre, vezérműtengely oldal szenzor hibát ír csak.
2013. máj. 8. 17:43
1/2 anonim válasza:
Szerintem a hall jeladód körül lesz a hiba , onnan tudja és számolja melyik hengernek kell a gyújtás . Innen a hiba is ami benne van ....magyarán 2 hengerezik ..mérjétek ki !
2/2 Bajer válasza:
Átvált a motorja takarékos üzemmódba. 1 henger mégis kevesebbet kajál mint 4.
Na ezért szeretem a világháborús technikát. A régi kocsikban nincs ez a sok elektronika ami lerohasztja a verdát. Ha valami baja van pl. egy régi vw T3-nak, attól még el tud jutni a szervizbe mert nincs vezérlő elektronika ami letiltaná a hengereket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!