Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » SIMSON Szakértők Figyelem! .....

SIMSON Szakértők Figyelem! .. Milyen előnyei és hátrányai vannak ha megfúratom a motort?

Figyelt kérdés
Van egy 50 ccm es simóm. 60 at megy és kicsit keveslem. ( tudom, hogy ennyi a max sebessége) ezért fel akarnám fúratni. A kérdésem az lenne, hogy milyen előnyei és hátrányai vannak ennek. Szóval mennyibe kerül, mennyivel lesz több a fogyasztás meg ezekhez hasonló fontos információkat szeretnék, és hogy szerintetek megéri e és miért
2009. szept. 24. 19:42
 1/8 anonim válasza:
szerintem ne fúrd meg, ha még nyersz is egy +20-25kmes sebesség növekedést, mindig sokkal többet ér egy eredeti gyári szimó... így van a fogyasztás is nőni fog, és onnantól, hogy megbontod számíthatsz a sűrűbb kényszerszervizelésre.
2009. szept. 24. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
értem, kössz
2009. szept. 24. 19:54
 3/8 anonim ***** válasza:
Szerintem se fúrasd fel.Inkább vegyél sport légszűrőt meg sport kipufogót javítanak a menet teljesítményen. Remélem tudtam segíteni:)
2009. szept. 24. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Előnye csak akkor van, ha már muszály, annyit furatni, hogy egy gyűrűmérettel legyen "vastagabb" az átmérője a hengernek. De ha nagyobb átmérőnövekedés van, hozzá kell állítani a karbit, nő a fogyasztás, a főtengely csapágy pillnatok alatt tönkremegy sőt a főtengely is hamar. Egy számnyi gyűrűhöz megfúratni vagy 2, nyilván tisztára kell kijönni a hengernek, ha van bemaródás a henger falán azt el kell hogy viselje de azt is nehezebben.
2009. szept. 24. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Azzal is gyorsíthatod akár 30-al is, ha csak a lánckereket kicseréled.
2009. szept. 24. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Mivel hülye módon nem az áttételt akarod variálni, amitőlis a végsebesség múlik kb adnál a sz*rnak egy pofont, semmivel nem lenne gyorsabb a végeredmény mint amilyen a mostani, ugyanis nem véletlenül így osztották ki a fokozatokat és a szekunder áttételt, mikor maxra kipörög akkor 60-at megy. És ne b*szogasd a hengert feleslegesen mert 10 esetből 5-ben csak roszabb lesz a vége mint egy kopott eredeti felállás.

Az én kb 40e-t! futott alap eredeti 51-es hengerem váltómódosítás után egy nyújtott 4-kel kb 80-at ment szélcsendben, kb ennyit a hengerről. Más kérdés, h mennyi idő alatt érte el ezt a tempót.

Ha nem értesz hozzá, akkor muszáj elcseszni?!

2009. szept. 24. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Valamennyivel többet fogyaszt és ha bontatlan a blokkod akkor a gyári főtengelycsapágyat tönkreteszi.

Gyorsabb lesz és erősebb elvileg.

2009. szept. 25. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

előnye gyorsabban megy és erősebb lesz

hátránya ha felfúrod akkor ugyebár veszel le a henger falából és ott már nem olyan kemény az edzés és jobban kopik. kell hozzá vennigyűrűt és természetesen a gyári simó a legjobb és be kell járatnod (ne hajtsd miutánn felfúrtad)

2011. jan. 12. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!