SIMSON Szakértők Figyelem! .. Milyen előnyei és hátrányai vannak ha megfúratom a motort?
Mivel hülye módon nem az áttételt akarod variálni, amitőlis a végsebesség múlik kb adnál a sz*rnak egy pofont, semmivel nem lenne gyorsabb a végeredmény mint amilyen a mostani, ugyanis nem véletlenül így osztották ki a fokozatokat és a szekunder áttételt, mikor maxra kipörög akkor 60-at megy. És ne b*szogasd a hengert feleslegesen mert 10 esetből 5-ben csak roszabb lesz a vége mint egy kopott eredeti felállás.
Az én kb 40e-t! futott alap eredeti 51-es hengerem váltómódosítás után egy nyújtott 4-kel kb 80-at ment szélcsendben, kb ennyit a hengerről. Más kérdés, h mennyi idő alatt érte el ezt a tempót.
Ha nem értesz hozzá, akkor muszáj elcseszni?!
Valamennyivel többet fogyaszt és ha bontatlan a blokkod akkor a gyári főtengelycsapágyat tönkreteszi.
Gyorsabb lesz és erősebb elvileg.
előnye gyorsabban megy és erősebb lesz
hátránya ha felfúrod akkor ugyebár veszel le a henger falából és ott már nem olyan kemény az edzés és jobban kopik. kell hozzá vennigyűrűt és természetesen a gyári simó a legjobb és be kell járatnod (ne hajtsd miutánn felfúrtad)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!