Miért gondolják az emberek hogy 200ekm futásteljesítmény felett csak hulladékot lehet kapni?
Lehet,hogy nincs rossz állapotban,de általában ilyenkor kezdik dobni az apróbb idegesítőbb hibákat,amik esetenként több 10,vagy száz ezerrre is rúghat.Nem a motor van szétkopva ilyenkor még,hanem általában elektronikai,vagy az ujabb fejlesztésű dolgok hibásodnak ilyenkor. Pl: Opel Vectra c 1.9 cdti kéttömegű lendkereke,felujitottan is 150ezer körül van,és nem lehet tudni,mennyit fog bírni,de általában 200körül dobja a hibát.S minden autónak megvan a saját gyagyája.
Ha ezeket az autókat komputer nélkül,és a sok ujitás nélkül dobnák piacra ennyi km rel még simán jó lehet.Az is lehet hogy megveszed és semmi bajod nem lesz vele még sokáig,viszont benne van a pakliban,hogy befürdesz.S még annyi,hogy ezeket az autókat ugyebár nem a nagypénzü emberek célozzák meg,hanem akinek éppen van annyi spórolt pénze,hogy meg tudja venni,mert ugye ujabb jobb kényelmesebb sok extrával stb,de az esetleges szervizköltségek,már mély sebet hagynak a pénztárcában.Szóval én anyagi helyzetemhez,mérten elgondolkodnék.
Azért gondolják így az emberek, mert mindenki csak a legszükségesebbet csináltatja meg a kocsiján - tisztelet a nagyon kicsi kivételnek -. Mire 200 e lesz a kocsijukban egy halom hibája van. Gyorsan felkészítik eladásra és örülnek, ha megszabadulnak tőle.
Nekem csak egy Astrám van. Rendesen és igazán rendesen szervizelem. Ebből a pénzből már vehettem volna egy másik kocsit.
Nincs az embereknek pénzük, de persze mindenkinek fáj a foga a jóra. egy 2004-5-ös körüli pdtdi passat nagyszervize - komplett fékcserék, vezérlés + olajcsere - 300 e ft körül áll meg jó minőségű hozzá való anyagokból. Szerinted a hétköznapi embernek van ennyi pénze, holott a legtöbbet egy ilyen 1,5-1,6 millás kocsit is hitelre vettek? Hát nem. Teledobálják ganébbnál-ganébb alkatrésszel. Mire már a túl drága alkatrészeket kellene cserélni meg eladják.
Nekem egy 3mas golfom van 1.9tdi 1z. 10évvel ezelőtt vettem,95ös évjáratú,és már jócskán látszik rajta az idő vas foga.Jelenlegi értéke max 300e ft. Viszont fel fogom ujitani,meg van rá a pénz,kb 800e fogok rákölteni.Sokan hülyének néznek emiatt,mert ennyi pénzért már ilyen meg olyan autót vehetnék,csak neekem nem kell és nem tőrődök senki véleményével.Azzal is tisztában vagyok hogy nem fog annyit érni az autó mint amennyit most ráköltök,de nekem ez lesz a gyémántom. Teljes festés, futómű felujitás,és az adagoló át lesz alakitva hagyományos bovdenosra,igy kikerül a belőle a komputer,vele együtt a légtömegmérő,s a végeredmény egy megbizható jó kis kocsi lesz,amit tövéről hegyére tudok,hogy mi az amit beletettem.
Na azt hiszem itt kezdődik a szerelem :) Első voltam
#2 Ebben nagyon igazad van. Sajnos akik mondták nekem hogy ilyent ne vegyek, maguk is már egy lengőkarcsere helyett is eladják.
#1,3 Minden tiszteletem a tiéd:) Nekem egy 99'es 626-osom van, sajnos az előző 2 tulaj, nagyon nem foglalkozott vele. Már évek óta hajtom, próbálom mindig cserélni amit kell, de sajnos túl sok hibája van, horribilis összeget kellene rá költenem.. eladni meg fáj a szívem.. na mindegy.
Akkor megnézem a kocsit, ha minden rendben lesz vele, akkor megveszem és megadok neki mindent amit lehet:)
Nem olvastam végig a kommenteket,de...
Ha sokkal olcsóbb,mint keveset futott társai,és pénz is van, akkor meg lehet venni,rendbe rakatni,és van egy frankó autó,de persze hordoz kockázatot,nem is kicsit.
Futómű, kuplunk (benzinesben nincs kettős tömegű)váltó,fékek, kipufogó
És még jöhetnek az elektronikai gondok.
Tudod ezt a kérdést mi magunk alakítottuk így ...a piac meg rögtön felvette ...
Magyarán vegyél 120 ezret futott 10 éves dieselt ,ezt akarjuk ezt kapjuk :)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!