Sok fiatal miért vesz kezdésnek, öreg, sokat zabáló kocsit?
Ilyen kivénhedt 15-20 éves 320i, 525i-k, 1.8T Audik 10-12 literes fogyasztással. Eleve kevés a bevételük, miért nem egy olcsón fenntartható, '03 utáni, korszerűbb, takarékosabb kocsit vesznek?
Miért ezeket a pénztemetőket?
ma 15:10
A kérdésben nem volt szó 1.4-es puntóról sem, mégis az van az egyik példában hogy többet érhet anyagilag a kérdésben szereplő autóktól. Akkor a dieselt miért ne lehetne felhozni hamár az 1.4-es benzines is idekeveredett?
" A kérdező kommentje:
Igen, ez lett volna a lényeg. Nekem az 1.4-es Grande Puntom városban röhögve el van 6-7 literből. Ahogy írták a 2.8-as meg normálisan(!) közlekedve 11-13. Igencsak 2X annyi.
Én nem megyek sokat, átlag 2 ezret havonta.
Ha csak 5 liter különbséggel számolok az akkor is cca. 40-45 ezer Forint megtakarítás havonta!!! Abból azért sok mindenre jut.
Pláne a fiataloknál nem értem ezeknek a benzin temetőknek a népszerűségét, hiszen keresnek 100-150 ezret. Szinte csak a kocsira keresnek.
# 20/31 tegnap 19:34 Privát üzenet"
Mielőtt okoskodsz, legalább támaszd is alá!
figyelj ez egyszerű én 19 vagyok és egy e34-es 2.0 Bmw-t megveszek mondjuk 500 ezerért még jó hogy nem fogok olyan kocsit venni ami 1-2 millió közt mozog mert:
1:nincs annyi pénzem
2:jobban is megy mint egyes vadiúj autók
azzal a kocsival mit érsz ha megveszed és alig megy.vagy kinek mi jön be én nem szeretek tötyögni az úton
Szia!
Szerintem a fiataloknak azért tetszenek az öregebb kocsik, mert azok motorterében nincs még 3 négyzetméter műanyagborítás, egyből megtalálnak mindent, bütykölgetik tuningolgatják stb. Ráadásul sokakat biztos megérint a hosszában elhelyezett sor hat látványa, ahogy engem is. :)
Én annó 18 évesen az Opel Calibra-ért voltam megőrülve, az is 2.0 turbó benzines, biztos nem eszik keveset.
A BMW-kről:
Egy érv amit még írtak le, viszont fontos, hogy az általad említett 320i korai nem VANOS példányai nagyon szívós konstrukciók, és ugyan ez igaz a 25i motorokra is, csak időben kell olajat cserélni benne, és a világ végére elmennek. Ráadásul rengeteget bontanak is itthon úgyhogy ha alkatrész kell hozzá kb 1 óra alatt lehet keríteni a neten, nincs drága márkaszervíz költség stb.
A másik dolog, hogy a modern autók motorjai gyakran túl vannak húzva, pl. édesanyám 2004-es 1,4 Peugeot-ja 88le míg az új VW 1,4 TSI 140le. Én elhiszem, hogy fejlődik a világ, meg az anyagok is, de biztos , hogy előbb szétesnek mint a régi autók motorjai.
Nekem egy BMW 325 TDS-em van öreg igaz, de szép állapotban van, és azért ne felejtsük el, hogy bár 3-as a BMW mindig is prémiumot gyártott, és ez ma is érződik rajta, elég csak beülni. A vezetési élmény pedig óriási. :)
Üdv.:Neo (F/26)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!