Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miert fulladok le mindig,...

Miert fulladok le mindig, emelkedorol valo elindulasnal?

Figyelt kérdés

3honapja van jogsim,es kb 1honapja vezetgetek,miota megvan a kocsim is!De amikor emelkedos resznel ugy alakul,hogy megkell allnom es ujraindulni,lefulladok!! :(

Hogy tudnam a legegyszerubben megtanulni??Nektek mennyi idobe telt? ird le,h hany eves vagy,milyen nemu!


2009. szept. 20. 12:41
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
90%
Adj több gázt. Ha kicsi az emelkedő akkor meg ne szarakodj a kézifékkel, berakod egyesbe és jobb lábbal nyomod a féket, annyi idő alatt, amíg a fékről átlépsz a gázra nem nagyon tud visszagurulni. 18/F január óta van jogsim.
2009. szept. 20. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 anonim ***** válasza:
21%
a nem az miért fontos egy ilyen kérdésnél??!!
2009. szept. 20. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/21 anonim ***** válasza:
83%
Gyakorlással tudod megtanulni, de a lényeg az amit az első válaszoló is ír, mindíg több gázt kell nyomni, mint általában, és nem kell megijedni az esetleges felpörgő motorhangtól
2009. szept. 20. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 A kérdező kommentje:
Hogy legyen mit kerdezned!
2009. szept. 20. 13:03
 5/21 anonim válasza:
100%
Így van, adj nagyobb gázt neki! Menni fog az, ne izgulj!!!! Egy barátnőm pl sokszor járt úgy, hogy nem egyesbe, hanem hármasba rakta véletlenül, és úgy akart elindulni. 27/L, 5 éve van jogsim. (ha dízelesen tanultál vezetni és most benzines a kocsid, akkor azt tudnod kell, hogy a benzinesnek nagyobb gázt kell adni induláskor).
2009. szept. 20. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:
Igen,jol sejted,diesel corollan tanultam,most pedig egy benzines saxo-m van!Amugy erdekes,amig jartam tanulni,legtobbszor jol ment,aztan meg jott a csalodas,mert rajottem,h szerintem anno egy csomoszor az oktatom nyomott meg gazt,h ne fulladjak le annyit!gondolom igy kimelte az autojat,csak eppen ez egy atba..as,mert azt hiszed,h tudod,kozbe megse...
2009. szept. 20. 13:09
 7/21 anonim ***** válasza:
65%
Hát ja rossz a technikád. Több gázt kell adni! Ha meredek az emelkedő akkor kézifékkel, ha meg annyira nem akkor csak gyorsan átrakod a fékről a gázra a lábad. Menj ki egy dombra gyakorolni. Amúgy az egész pszichológia, ha párszor nem sikerült akkor ideges leszel és még rosszabbul csinálod.
2009. szept. 20. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
Valószínű túl gyorsan engeded a kuplungot, ha gyorsan akarsz kuplungolni, a fogáshatár előtt már nyomd a gázt, ha elkezd fogni, egy fél másodpercre állj meg a felengedéssel!
2009. szept. 20. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim válasza:
100%

Nagyon egyszerű csak nem mindenhol mondják el:

1. állsz a féken kinyomott kuplunggal, kézifék be

2. kézifék marad, kuplung fogáspontig és mellette nyomsz egy kis gázt

3. egy kicsit több gázt nyomsz amig érzed hogy egy kicsit rángatja az autót, a kuplungot haggyad ugyanott

5. kiengeded a kéziféket, aztán kuplung fokozatosan maxra fel és közben nyomod a gázt, ennyi.


Én okatóm meg kikísérletezte a kocsija fordulatszámával, hogy hogy van:

Kuplung kinyomva felpörgetni 3ezerig, és utána ugy ráengedni a kuplungot, hogy 2k-ig visszamenjen a fordulatszám, és akkor lehet elengedni a kéziféket :) Mondjuk ez minden autónál más, de jó módszer.

2009. szept. 20. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 anonim ***** válasza:
Én is csak a fordulatszámlálót tudom ajánlani, hogy azt figyeld, ha magadtól nem megy. (persze, ha van a kocsiban) Áll a kocsi, kézifék behúzva. Egyik kezed a kéziféken. Amikor engeded ki a kéziféket, akkor kezdj el kis gázt adni, majd engedd fel egy picit a kuplungot. Amikor elkezd (bőgni a motor) akkor nagyobb gáz és abban a pillanatban kuplung fel. Ilyenkor a fordulatszámláló ha elkezdesz gázt adni ugye felpörög, általában 3000-es fordulatnál kell a kuplungot teljesen felengedni és nagyobb gázt adni. De ez tényleg csak ráérzés kérdése. Érezni kell az autót magad alatt és tudni, hogy mikor milyen hangja van, azért jobb ha hang alapján határozod meg, hogy mikor kell nagyobb gázt adni, mert nem kell közben másra figyelned csakis előre. Én is diesel-es autón tanultam és mindössze kétszer(!) gyakoroltam ezt az elindulást, mivel elsőre ment az oktatóm nem is erőltette. Viszont, amikor megcsináltam a jogsit, egy lada samara-m volt (azóta már Polo :)) )és abban ugye nincs fordulatszámláló, kénytelen voltam rászokni arra, hogy hang alapján ítéljem meg, hogy mikor kell a gázt adni. 23 éves vagyok és lány. tavaly március óta van jogsim, de soha nem volt ilyen problémám. Többet kell vezetned, hogy megérezd, hogy az autó amikor hangot ad ki magából, az mikor mit jelent, érezni fogod később, hogy melyik az a pont amikor már fulladozna az autó és tudni fogod, hogy mikor kell a gáz. többnyire szerintem a kuplungozást kell megtanulnod jobban. (mert ugye dieseles-en nem nagyon kell) Próbálkozz vele, rakd be egyesbe és kezd el felengedni a kuplungot lassan úgy, hogy nem adsz gázt, így tudni fogod, hogy melyik az a pont ahol a kuplung fog,hol kezd el rázni az autó és rá fog állni a lábad arra egy idő után, hogy csak addig engedjen fel (vagyis az agyad )amíg az szükséges.
2009. szept. 20. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!