Most kaptam meg a jogosítványomat, de dízel autón tanultam. Milyen különbség van a benzines autón elindulásnál? Nagyobb gázzal kell elindulni, hogy ne fulladjak le?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Úgy tenném szemléletessé, hogy sokkal kisebb s pörgősebb "lendkerék" van benne ezért
-állandóan kapcsolgatni, pörgetni kell
-kis benzinessel csak úgy előzhetsz hatékonyan, ha visszakapcsolsz és jól kihuzatod
-kisebb a forgatónyomatéka, alapjárat közelében gyengébb
-többet kell kapcsolgatni
-nem olyan elsztikus ezért pl.négyesben nem tudsz 50-120 ig menni
-valami jó is van a benzinesben kisebb lendkerék(motor) könnyebb indítás-főleg télen(és kisebb akku)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Nem kell várni vele elindulásnál. Csak max az elektronikus berendezések bekapcsolására."
ez butaság
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A mai modern dízelek alacsony fordulatszámon erőtlenek,és könnyen lefulladnak alapjáraton.Ezek már nem azok a régi csettegők amik kettesben is lazán elindultak kis fordulaton.
Benzinessel szinte már könnyebb elindulni.
Egy 2010-es passattal jártam 1,9 td,és egy nap kellett mire megszoktam vele az elindulást. Adni kellett neki gázt rendesen,különben nagyot remegett és lefulladt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
szia!
"-nem olyan elsztikus ezért pl.négyesben nem tudsz 50-120 ig menni "
Ezt mire alapozod?:D
Ha nagyon köcsög modón gyilkolnám a kocsit akkor a 120at még 2eset be is megy, miről beszélünk? Más kérdés, hogy baromság, mert sokat fogyaszt ha 4. 120nál ... de otta dizel is sokat fogyaszt ...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"nem olyan elsztikus ezért pl.négyesben nem tudsz 50-120 ig menni "
Én tudok. 50-nel is, meg 120-al is. Sőt, nem csak 4-esben, hanem 3-asban is...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezt az 50-120-at én sem értem.
Amúgy a modern dízelek nyomatékszegénységében van valami, az 1.4 szívó benzinesemből átültem egy 2.2-es turbódízelbe, és úgy lefullasztottam, hogy még gázt is nyomtam egy kicsit...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!