Valaki meg tudja mondani hogy egy kocsi miért jó első autónak, a másik meg miért nem?
Első autónak nem igazán jó egy erős autó pl. egy 3literes benzines BMW, az emberek többsége, az első 10-15 ezer km-en csinál sok hülyeséget, és közbe szerzi meg a rutinját, na most szerintem azért nem jó egy nagy drága autó elsőnek, mert abból szokott nagy baj lenni, jó mondjuk egy olcsó autót se jó összetörni, meghúzni, de azért még is csak más.
Jobb egy gyengébb autón megtanulni rendesen vezetni.
Egy kezdő vezetőnek nincs nagy rutinja, és ha egy erős autót tesz a segge alá, nem biztos hogy rendesen tudná kezelni.
Egyetértek veled kérdező.
Aztán ha kezdel egy gyenge autóval, és utána veszel egy 200 lóerős BMW-t, meg vagy szokva a gyenge autóval, kanyarba egy kicsit nagyobb gázt adsz, és egyből az árokban vagy. De ha a BMW-vel kezdel, megszokod az erőt, és hogyan tudod kontrolálni az autót.
Olyan hogy kezdő autó nincsen sokaknak könynebb kis autón megtanúlni vezetni a nagyobbaknak meg csak a méretét kell megszokni azzal sincs baj.Most hogy gyengébb autó hát ha amostani kocsikat hasonlítsuk egy trabi hoz vagy egy ladához még egy 1.0 fókus is erősebb mert azok is 130 L környékén vannak
Aki nem hiszi itt a bizonyíték
Egyébként a muter unokatesója beült egy kezdő soför mellé aki apucitól kapot egy új golfot és megcsúsztak egy egyenes szakaszon késő öszi időben a ködd az útra fagyot az inas meg kenelte neki 120-szal állítólag, 5 ültek az autóba 2 maradtak életben a muter unoka huga és a söfőr gyerek szóval kis autóban is ott lehet maradni és lehet hülyeséget csinálni.Mert sok kezdő azt hiszi tud vezetni pedig nem is mert a jó sofőr nem az aki gyorsan tud menni hanem az aki meg is tudd állni ha kell. Ja és felismeri az útviszonyokat és belátja hogy ha nem lehet hajtani avasat akkor nem
Attól hogy valaki erősseb autót vesz nem muszáj vele száguldozni azzal is lehet normálisan közlekedni én személy szerint a nogyobb kasztnis autókat jobban kedvelem ok nem érezni bennük úgy a gyórsulást mint egy kis autóban focusban vagy golfban de sokkal biztonságosabbak.
És amai kocsiknál már evéget asok elektronikai kütyük véget már mindegy hogy első vagy hátsó kerék hajtású autót vesz az ember legfejebb anyi baj lesz hogy egy meredekebb parton nem megy fell addig ahátsókerekes mint az elsős ha jeges az út de maga a vezetés biztonságára nézve már mindegy amostani hátsós autók nem 100 skodák ,ladák,meg olasz zsigulik :)
"1.0 fókus is erősebb mert azok is 130 L környékén vannak "
Na ja, csak ez éppen turbós! Szerintem ez nem jellemző egy mai átlagos autóra. Inkább ilyen 80-90-100 lóerő körüliek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!