Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2008-as Suzuki Swiftemen...

Sankesz kérdése:

2008-as Suzuki Swiftemen akkucsere után nincs alapjárat, illetve hidegen van, bemelegedés után nincs, mi lehet az oka?

Figyelt kérdés
2013. márc. 30. 21:44
 1/5 anonim ***** válasza:
kell hozzá egy kis idő, míg újra "betanul" az ECU.
2013. márc. 30. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
A motoros fojtószelepház elvesztette az alapértéket,ne aggódj,használd majd beáll,pl. a is VW hasonló.
2013. márc. 31. 01:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

már leírták előttem.

akksit úgy kell ezeken cserélni, hogy ne szakadjon meg egy pillanatra sem a táp...macerás, de megéri.


most az a teendőd, hogy vársz, vagy szervíz, és megtanítják...

2013. márc. 31. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszi a segítséget. Igen, már előttem is volt hasonló kérdés, válasz. Arra lettem volna kíváncsi, hogy van-e valami csavarhúzós állítási lehetőség, vagy ez annál bonyolultabb. Az interneten régebbi alapjárati motor van fent, legalábbis azt gondolom, hogy régebbi, és azt úgy állította valaki. Szép napot, és jó húsvétozást.
2013. márc. 31. 11:03
 5/5 Fefe69 válasza:

( Esetemben 2002-es SUZUKI SWIFT 1.3-AS, 8 szelepesről van szó)


A motorvezérlő, ha nem kap tápot,akár 2 másodpercig is...


Mindent " elfelejt "..


Újra kell tanulnia!


De!


Ez nem úgy van, hogy " menyéveleosztjólesz.." mert " félretanul, vagy be sem tanul!!!



Szerintetek így találta ki a gyár????


Hát nem!


A " betanítás " a következő ( úgy, hogy egy métert sem kell vele menni! ):



1. Indítsd be az autót, ha elérte az üzemi hőmérsékletet, állítsd le.



2. Vedd le bármelyik sarut 20 mp-re.



3. Rakd vissza.



4. Indítsd be, semmilyen elektromos " cuccot " ne kapcsolj be és NE NYÚLJ A GÁZPEDÁLHOZ!... hagyd így melegen " ketyegni 2 percig...



5. 2 perc melegen járatás után kapcsold be a tompított világítást..NE NYÚLJ A GÁZPEDÁLHOZ!



6. Újabb 1 perc elteltével az utastér szellőztető motort is max. állásba. MÉG MINDIG NE NYÚLJ A GÁZPEDÁLHOZ!



7. Ezután megint 1 perc elteltével a hátsó ablakfűtést is ( ha van ) kapcsold be.TOVÁBBRA SE NE NYÚLJ A GÁZPEDÁLHOZ!



8.innentől kezdve 1 perc múlva leállíthatod a verdát és mindent, amit bekapcsoltál, kapcsold ki.. NÓ GÁZADÁS!



9. Indítsd be és tutira jó!



Azért fejtettem meg, mert nekem négy nap és 250 km után sem volt hajlandó " megtanulni "



Kétszer próbáltam ki ezt a " tanítást " 100%-os sikerrel!



Általam vélt magyarázat:



A computerbe három infó megy be az elektromos terheléssel kapcsolatban, ezt figyeli. Azért, mert ha bármelyiket bekapcsolod, a generátor terhelődik, visszafogja a motort, a fordulatszám leesne és ezt kompenzálja, ( kellő mértékben emeli ) a motorvezérlő vezérlő egység.


Hát ezt kell újra a fejébe vésni, a megadott módon és lépésekben..



Volt olyan SUZUKI-s, aki akkucsere után ezt tapasztalta, ezért rohant a szervizbe és közölték vele, hogy hibás a motorvezérlő...


Jól " lehúzták "...


Ezért írtam le, hogy senki ne járjon pórul többet..

2018. aug. 24. 12:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!