Turbó, lendkerék, porlasztócsúcs, fúvókák - ezek mennyibe kerülnek (munkadíjjal együtt), ha dízel autó vásárlásakor újakat szeretnék venni bele?
2.0 soros négyestől, a 2.4 öthengeresen át a 3.0-ás V6-osig.
Felső-közép kategóriás autókról lenne szó, szeretném tudni az árakat - megállítja 500, vagy bőven fél millió forint felett lesznek?
"...bőven fél millió forint felett lesznek?"
Szinte biztosan! Az árak meg napról-napra változnak!
Egy új turbó önmagában bruttó 200-400 000 között mozog, ehhez gari csak akkor lesz ha cseréled egyúttal az olajat, szűrőt és az olajnyomó csövet. Egy kettős tömegű lendkerék is alaphangon 200 000. Ehhez képest a kuplung elhanyagolható.
Egy új CR injektor - ha nincs sehol ismerősöd - akkor 100 000 felett lesz, ebből ugye kell 4-6 db. ( a felújítása is 30-60 000/db bosch szervizben ). CR rendszereknél előírás - ha jól tudom - hogy megbontásnál, elemcserénél cserélni kell a nyomócsöveket is, az gondolom megint nem aprópénz.
Ha mindent a unixban akarsz megvenni újonnan, akkor nem hogy 500 000, de lehet hogy háromszor ennyi sem lesz elég. :/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!