Simson s51 lendkerék könnyítés!?
Jelenleg olyan gyújtásom van, amely működéséhez nincs szükség mágnesekre, tekercsekre.
Arra gondoltam, ha úgy is feleslegesek, leszerelem a mágneseket a lendkerékről, hogy az könnyebb legyen, így más motorkarakterisztikát létrehozva.
A könnyebb lendkerék nem károsíthatja a forgattyúsmechanizmust? Nem léphetnek fel káros érők?
Köszönöm
"Jelenleg olyan gyújtásom van, amely működéséhez nincs szükség mágnesekre, tekercsekre."
Napelemes? Honnan veszi a működéshez szükséges elektromosságot, akkuról? De mivel töltöd az akksit?
Ha lekönnyíted a lendkereket, akkor tényleg más lesz a karakterisztika: könnyebben fog felpörögni és gyorsabban visszaesik a fordulat, pont mint régen a Babetta gyújtásos 125-ös MZ-ken, amiket gyakran építettek krossz motorokba.
Viszont kín lesz beindítani a mocit a lendület hiányában.
(próbáld csak berántani otthon a fűnyírót levett késsel)
"Első: a fűnyírónál baromira nem számít a kés, van egy kuplung (legalábbis a normális nyírókon) ami szétkapcsolja a motort a fűnyíró adaptertől, de mondhatnám ennyiből példának a kapálógépeket, na azokon hol van kés vagy lendkerék pluszban"
A fűnyíró csak egy példa volt, de egy átlagos fűnyírónál nincs kuplung, direkt hajtás van. A kapálógépnek pedig van saját lendkereke.
25-30 éve volt könnyített lendkerekes MZ blokkos krossz motorom, igen nagyot kellett bele rúgni, hogy elinduljon...
De ki lehet próbálni...
Saját fűnyírómon (MTD) a főtengely végén direktbe van a penge, tehát semmilyen kuplung nincs.
Igen, akkumulátorról szeretném üzemeltetni, lehet hogy, simsonból falusi krosszmotort építek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!