Kéttömegű lendkerék tényleg hamar meghal diesel autóba és egy vagyon cserélni?
Másodiknak :)
Feladata: az energia tárolása, leadása. A lendkerék energiája áthidalja a motorban az energiafogyasztó ütemeket és a holtpontokat, ill. kiegyenlíti a fordulatszámingadozást.
Kéttömegű lendkerék:
A 4 ütem periodikusa ismétlődése és a gyújtássorrend. következtében a hagyományos dugattyúss motorok főtengelyében és lendkerékében csavaró lengések keletkeznek. Ezeket a nyomatékváltótól és hajtórendszertől távol kell tartani, mert rezonáns fordulatszámon zajokat keltenek a sebváltóbanban és a kocsiszekrényben.
Szerkezete a kéttömegű lendkeréknek: a hagyományos lendítőtömeg a forgattyús hajtásból a lendkerékből és a tengelykapcsolóból áll. A kéttömegű lendkerékben a lendítőtömeget 2 részre, a primer lendítőtömegre (forgattyús hajtás, primer lendkerék.) és a szekunder lendítőtömegre (szekunder lendkerék., tengelykapcsoló) osztják. A 2 lendítőtömeget a csavaró lengéseket csillapító elem kapcsolja össze
Anyaga: acél vagy különleges öntöttvas n= 100 1/s-ig n= 40 1/s-ig
Jellemzője: a főtengelyt és a lendkereket dinamikusan ki kell egyensúlyozni.
szétszerelésnél összejelölni
Hamar meghal? Nekem 260000 van az autómban, de köszöni jól van a kettőstömegű lendkerék. No meg a céges flottában a többi autó is kb. ennyit ment eddig, és ők is jól vannak...
:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!