Hogy mik vannak?! Ez most komoly?
Az alábbi linken azt írja egy Swift tulaj, hogy a gyári motorral plusz kipufogó tuninggal 6-8 mp alatt gyorsul 0-ról 100-ra (akkor most 6, vagy 8 lehet?), 2 mp alatt 60-ra. Ez poén lehet, vagy tényleg komoly? Akkor érdemes lenne Suzukit venni és tuningolni?
Na jó elismerem, az időt annyira nem figyeltem csak gyorsba néztem a vidit és ennyi jött ki nekem! :D Hát a gépész kollégával nem tudom hogy pontosan mire utaltál? De nem azt mondom, hogy értek a kocsikhoz mert nem tudnám megjavítani, de 18 éves létemre egy olajcserét kipufogó, gyertya cserét ilyesmit megtudnék csinálni. Meg hát a 2 testvérem autószerelő és el vagyok látva infóval! :)
Ha pedig a tényleges GTI motor van abba a Suzukiba a videón a híres Twin Cam es akkor szerintem bírja, jó nem egésséges neki de hát ezek a mérnöki csudok még a turbóval is megbirkóznak egy dugatyú csere és még pár alkatrész cseréje után! :P
Sőt még a kis 1.0 motorba is lehet turbo-t rakni bár ez biztos nem ment sokáig ezzel a motorral!
Egy kis érdekesség:
Olyan a hangja mintha egy Subaru lenne
Olvasd el még egyszer!
Szöveges ítélet:
"Aki azt hiszi a suzukikról,hogy nem mennek az k...-ra téved,0-ról 100-ra 6-8 mp 0-ról 60-ra 2mp agyorsulása,igaz folytás nélkül egy kis pover full hátsó dobbal némi kipufogó tuningal,sportlégszűrövel.utcai gyorsulásokon nem sok ellenfél akad,ahoz képest,hogy ez mégis csak egy 1.3-as motorral rendelkező verda.3-ba 155 km/h-nál szabályoz, négybe,ötbe már viszont elfogy a kráft,végre 180-190-et megy.(de lesz még jobb is).fapadosnak nem mondható,van központi zár,el.ablak,el.visszap.tükrök,gyári kagyló űlés,pohár tartó,dönthető hátsó űlések,15"-osfelnivel,195/45-ös gumeszokkal is 2-be csikkan a kerék.7.5 ezres fordulatot leadja,4000-től indul meg isten igazából.rosszat még nem tudok mondani róla!"
Na szóval, van ott még sport légszűrő és nagyobb kerék is. Meg még 1-2 tuning, szóval nem értem mit csodálkozol? Nem érdemes annyira a suzukikat tuningolni, ugyanis ezeknek a kocsiknak az erejük elég véges. Ott vannak az 1.3 100 lóerős GTI-k, na kb. annyit lehet ezekből a kocsikból kihozni. Vagy az 1.6os sedán motorból még talán egy kicsit többet, de ennyi. Egyébként aki nem hiszi el ezeket a gyorsulási adatokat az járjon utána.... :D
Suzuki swift 1.3 16 szelepes 10.0 mp alatt van 100-on
kisebb tuningal a 8 mp simán lehet a startnál ami ezeknél probléma az az indulás, könnyű a kocsi eleje ezért sokat veszít mire letapad ha ezt megoldjuk (sperr difi és versenygumi) akkor simán lehet hozni a 8mp et
(a 2mp-60 és 60-mp-100 as tempó az baromság azt sem tudja mit ír a csávó valószínűleg komplett gány az autója)
Akkor már elemzem is:
" nélkül egy kis pover full hátsó dobbal(baromság) némi kipufogó tuningal (ez mit takarhat?),sportlégszűrövel(Suzukiba nem kell... egyetlen dolog ami megöli a halhatatlan motorját"
".fapadosnak nem mondható...gyári kagyló űlés(ilyen nem létezik max a GS sportOS ülése vagy a GTI sportülések) ,pohár tartó(ilyen tényleg van igen hasznos :D ),dönthető hátsó űlések(miben nem dönthető?),15"-osfelnivel(r14 es guminál nagyobb tönkrevágja a swiftet... majdrájön),195/45-ös gumeszokkal is 2-be csikkan a kerék(kéne új gumi).7.5 ezres fordulatot leadja(nem adja le legfeljebb ha átírják a gyújtást és az még akkor is túl sok talán még nyomatékot is veszít),4000-től indul meg isten igazából(valóban 3800nál adja le a maximális nyomatékot viszont ha ez is itt adja le akkor kétlem hogy volt értelme 7500ig forgatni).rosszat még nem tudok mondani róla!"(nekem is swiftem van és arról én se bezzeg erről az autóról)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!